کد خبر : 22665
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396- 42: 1

پخش سوره « والفجر» از گلدسته های مساجد گیلان همزمان با آغاز دهه فجر

پخش سوره « والفجر» از گلدسته های مساجد گیلان همزمان با آغاز دهه فجر

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان از پخش سوره « والفجر» از گلدسته های مساجد استان همزمان با ۱۲ بهمن خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گیلان گفت: مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر بر عهده دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است تا با مشارکت مردم فعالیت ها را با محوریت مساجد برگزار کند.

وی با بیان اینکه مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشتند، گفت: مسجد پایگاه شکل گیری انقلاب است و برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر نیز باید در مساجد برگزار شود.

حجت الاسلام پورابراهیم با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع توسط مساجد در ایام الله دهه فجر اذعان کرد:  همزمان با ورود امام خمینی(ره)به میهن در ۱۲ بهمن، سوره مبارکه «والفجر» از گلدسته های ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد سراسر استان پخش می شود.

وی در ادامه از برگزاری سلسله مباحث تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد استان خبر داد و بیان کرد: نسل نوجوان و جوان جامعه باید با واکاوی انقلاب و ارتباط آن با مسجد بسیاری از پاسخ های خود را در این زمینه بدست آورند.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به تشکیل ستادهای مردمی گرامیداشت دهه فجر در مساجد خاطرنشان کرد: فضای مسجد آماده برگزاری جشن های ۳۹ اُمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار