کد خبر : 70096
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

نماینده مردم رشت در مجلس:

پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی موجب تسریع در کار اداری مردم می‌شود

پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی موجب تسریع در کار اداری مردم می‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی موجب تسریع در کار اداری مردم می‌شود.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به رویه اصلاح امور قضایی که در دوره «تحول و تعالی» و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به صورت جدی در حال اجراست، «پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی» را از نتایج این روند اصلاح به نفع مردم دانست و اظهار داشت: قوه قضاییه هم در زمان آیت‌الله رئیسی و هم در زمان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به دنبال آن بوده که رضایت مردم را جلب کند و اعتماد مردم به قوه قضائیه را تا حد زیادی بازسازی و افزایش دهد.

وی ادامه داد: یکی از روش‌ها برای رسیدن به این مسئله آن است که سیستم اداری و امور اداری برای مردم آسان‌تر شود و سریع‌تر مردم بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام «پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی» یکی از کارهایی است که برای تسهیل امور اداری مردم انجام شده است.

کوچکی‌نژاد گفت: این اقدامی در جهت تسهیل امور مردم است و به نفع آنان خواهد بود و باعث می‌شود که سرعت کار آنان افزایش یابد، قطعاً این اقدام در افزایش رضایتمندی مردم اثرگذار است.

وی بیان داشت: از زمان حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جایگاه ریاست قوه قضاییه اقدامات تحولی این قوه ادامه داشته و در بسیاری از زمینه‌ها تصمیمات مناسبی از سوی دستگاه اخذ شده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار