کد خبر : 7582
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395- 02: 11

پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت تا پایان سال به اتمام می‌رسد

پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت تا پایان سال به اتمام می‌رسد

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت تا پایان سال ۹۵ به اتمام می‌رسد.

به گزارش گیلانستان ، فاطمه شیرزاد  در مراسم افتتاح پارک محله‌ای در رشت اظهار داشت: تبدیل حاشیه رودخانه‌ها به فضای سبز یک اقدام ارزشمند است که در یک سال اخیر و در شورای چهارم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رضایتمندی مردم را در افزایش فضای سبز مورد توجه قرار دادیم بیان کرد: خانواده‌های ایرانی برای طب گیاهی ارزش قائلند و در همه خانه‌ها طب سنتی استفاده می‌شود.

شیرزاد تقویت فرهنگ گذشتگان را ارزشمند عنوان کرد و گفت: از قدیم استفاده از طب سنتی برای درمان بیماری‌ها مرسوم بوده است و هنگام بیماری خانواده‌ها درمان از طریق طب سنتی را در اولویت کاری خود قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت اقدام شهرداری منطقه ۲ را در احداث پارک خیابان جوان با گونه‌های گیاهی دارویی ارزشمند دانست و افزود: این اقدام در جهت تقویت سلامت شهروندان است و امیدواریم شهری سالم و عاری از آلودگی داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای شهر رشت در طول سه سال اقدامات خوبی انجام داده است تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام را تا پایان سال ۹۵ مورد تاکید قرار دادیم.

عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه مسئولان باید در حوزه کلان به شهر رشت کمک کنند اعلام کرد: سرمایه‌گذاری در افزایش سلامت شهروندان اهمیت زیادی دارد و با توجه به تغییر سبک زندگی به مدرن، توجه به طب سنتی لازم است.

شیرزاد افزایش رضایتمندی کارکنان شهرداری و بخش خصوصی را مطالبه اعضای شورا و شهردار عنوان کرد و گفت: امروز حقوق آبان ماه پاکبانان منطقه ۲ رشت پرداخت شد و تا هفته دیگر حقوق آذرماه پاکبانان این منطقه نیز پرداخت می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار