کد خبر : 71370
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

پروژه پولی یا پروژه عزل؟!/ شیوه مرسوم باج‌گیری برخی نمایندگان از دستگاه‌های پولدار گیلان!

پروژه پولی یا پروژه عزل؟!/ شیوه مرسوم باج‌گیری برخی نمایندگان از دستگاه‌های پولدار گیلان!

یکی از این روش‌ها متاسفانه باج‌گیری از ادارات دولتی به ویژه دستگاه‌های اقتصادی و پولدار شده است!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، برخی نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به دلیل جبران هزینه‌های هنگفت انتخاباتی خود، دست به شیوه‌های مختلفی برای جایگزینی آن خرج‌کردها و حتی افزایش سرمایه‌هایشان می‌زنند.

یکی از این روش‌ها متاسفانه باج‌گیری از ادارات دولتی به ویژه دستگاه‌های اقتصادی و پولدار شده است!

اینجا نماینده مذکور چند راه در پیش می‌گیرد؛ اول با زبان خوش به مدیر فلان اداره می‌گوید پروژه‌ای به ارزش فلان میلیارد تومان به فلان پیمانکار بسپار که انجام دهد؛ اگر مورد قبول واقع شد، نماینده فعلا دست از سر آن مدیر بر می‌دارد، ولی اگر مقاومت کرد و این اقدام را خلاف قانون دانست، آنوقت نماینده راه بعدی را طی می‌کند و آن انجام یک مصاحبه پیرامون ضعف‌های موجود در سیستم با اندکی نقد غیرمستقیم علیه مدیر مذکور می‌باشد!

معمولا در این مرحله مدیران از موضع قانونمداری خود کوتاه آمده و به خواسته نماینده تن می‌دهند ولی اگر چنانچه باز راه قانون طی شود و خبری از سپردن پروژه به پیمانکار نورچشمی نباشد، پروژه عزل آن مدیر توسط همین نماینده استارت زده می‌شود….

و این است داستان تکراری و مرسوم برخی نمایندگان گیلان که تنها دلخوشی‌شان در دنیا همین مال‌اندوزی‌های مثلا کوچکی است که هیچ‌گونه نگرانی برای گرفتار شدن قضایی و نظارتی در آن نمی‌بینند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ یکشنبه , 25 مهر 1400 - 19:52

سلام پس فکرمیکنیداین آقایونی برای نماینده گی مجلس یاشوراها شرکت میکنندبرای خدمت به ملت یاکشوراست اینهاهمشون برای پرکردن جیب مبارکشون هست دستگاهای سیاسی بایداینهاکنترل نمایدکه پیگیر نیست چطوریک نماینده درطول چهارسال دارای همه چیزمیشودکجامیاره حقوقش چقدره به نظربنده آقای ریسی اجازه ندهندنماینده گان درتعین استانداران ومدیران کل دخالت داشته باشند

رفتن به نوار ابزار