کد خبر : 26030
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397- 49: 16

پلیس گیلان بر رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی به‌ویژه در سواحل دریا حساس است

پلیس گیلان بر رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی به‌ویژه در سواحل دریا حساس است

معاون فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر اینکه پلیس بر تمام تفرجگاه‌ها و سواحل دریا نظارت دارد گفت:‌ نیروی انتظامی گیلان با ناهنجاری‌های اجتماعی در تعطیلات تابستانی برخورد می‌کند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی استان گیلان در تعطیلات تابستانی با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی در سطح تفرجگاه‌ها و یا سواحل دریای خزر قاطعانه برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان‌ عنوان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات خرداد یکی از آن ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی که قطعاً مشمول برخورد قاطع پلیس خواهد شد اقدام به روزه‌خواری در ملاءعام است.

جعفری‌خیرخواه از برنامه‌های فرهنگی پلیس برای این ایام نیز سخن گفت و افزود:‌ نیروی انتظامی استان گیلان در بحث مسائل فرهنگی اقداماتی نظیر توزیع انواع بروشورهای آموزشی،‌ بنرهای هشداری و مواردی از این قبیل را در دستور کار دارد.

وی گیلان را یکی از مقاصد نخست سفر در کشور دانست و تصریح کرد:‌ یکی از مهم‌ترین مسائلی که پلیس در ایام تعطیلات پیش‌رو به شدت بر آن حساس و متمرکز خواهد بود رعایت موازین اخلاقی و شئونات اسلامی به‌ویژه در سطح سواحل دریا است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان از آمادگی صد در صدی ناجا خبر داد و بیان داشت:‌ پلیس در این ایام برای نظارت و کنترل کامل بر سطح تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از پتانسیل یگان ویژه، یگان امداد پلیس و پلیس‌های افتخاری نیز بهره خواهد برد.

جعفری‌خیرخواه‌ به سایر دستگاه‌ها و نهادهایی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی با پلیس همکاری می‌کنند اشاره کرد و گفت:‌ نیروهای سپاه،‌ سازمان‌ میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،‌ صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی از جمله این نهادها هستند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار