کد خبر : 9578
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

پول‌های گمشده دولت در گیلان

پول‌های گمشده دولت در گیلان

ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان محسوب می‌شود و 16 میلیارد تومان برای آن پرداخت شده اما تاکنون از اجرای این پروژه و هزینه‌کرد اعتبارات اختصاص داده شده، خبری نیست.

به گزارش گیلانستان ، ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان در ابتدای سال 94 محسوب می‌شود و طبق این مصوبه قرار بود 50 میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه‌ها اختصاص داده شود.

اختصاص اعتبارات به طرح‌ها از طرف دولت به طور معمول به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و در نخستین گام مبلغ 16 میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب پرداخت شده است.

با وجود اینکه به دومین سال از سفر رئیس جمهور به گیلان نزدیک می‌شویم اما اثری از اجرای پروژه ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب مشاهده نمی‌شود به طوری که این موضوع اکنون در محافل مختلف جامعه کشانده شده و یکی از مطالبات مهم مردم مبنی بر قول‌های داده شده توسط دولت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دیدار خود با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور اظهار کرد: به آقای نوبخت مایه افتخار ما گیلانی‌ها اعلام کردم همیشه این مسؤولیت برای شما نمی‌ماند و دو رودخانه گوهررود و زرجوب را از این وضعیت خارج کنید.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی به گلایه نوبخت اشاره کرد و افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که مبلغ 16 میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب اختصاص دادیم اما کاری نکردند.

*پروژه‌های اجرایی گیلان به نیروهای حزب‌الهی واگذار شود

وی با تأکید براینکه وضعیت اعتبارات اختصاص داده شده باید بررسی و مدیران مربوطه بازخواست شوند، بیان کرد: پروژه‌های اجرایی در گیلان را به قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، نیروهای حزب‌اللهی و مؤمن سپاه بدهید تا این طرح‌ها را انجام دهند.

امام جمعه رشت از تصمیم نوبخت مبنی بر واگذاری پروژه‌های اجرایی گیلان به نیروهای مؤمن در این استان خبر داد و تصریح کرد: از مسؤولان درخواست داریم منابع طبیعی به‌ویژه رودخانه‌های استان را حفظ کنند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار