کد خبر : 49214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398- 39: 16

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

پویش «سین سلامت با حافظان سلامت» در گیلان راه اندازی شد

پویش «سین سلامت با حافظان سلامت» در گیلان راه اندازی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: پویش «سین سلامت با حافظان سلامت» با همکاری این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شد.

به گزارش گیلانستان مهدی پارسا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در زمینه آگاهی بخشی و آموزش و پیشگیری در زمینه ویروس کرونا، اظهار کرد: رسانه و در همه حال بازوی مسئولان بوده‌اند.

وی به افزایش تولید محتوا در رسانه‌های استان گیلان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: رسانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده و قطعاً تا کنترل و مهار نیز در میدان حضور خواهد داشت.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به راه اندازی پویش «سین سلامت با حافظان سلامت» با محوریت رسانه و کادر درمان، گفت: امید افزایی در کادر درمان، همراهی مردم و توجه به هشدارهای بهداشتی به ویژه در خانه مانده از اهداف راه اندازی این پویش است.

وی ادامه داد: از تمام کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و بهورزان و نیروهای خدماتی و انتظامی خواسته شده تا با تهیه یک ویدئو یک دقیقه‌ای از خود در کنار بالین بیماران لحظه تحویل سال را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پارسا با بیان اینکه تولیدات در این پویش باید به شماره ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارسال شود، گفت: مهلت ارسال این ویدئوها تا دوم فروردین است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار