کد خبر : 70360
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان:

پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» در گیلان اجرا می شود

پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» در گیلان اجرا می شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» با هدف جمع آوری کتاب های خوانده شده، درسی، فرسوده و کمک درسی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، پریسا کرمی با اشاره به اینکه در آستانه اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان پویشی با شعار «هر کتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» را اجرای می‌کند، اظهار کرد: این پویش به منظور اهدای و جمع آوری کتاب توسط دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر استان و همچنین عموم مردم است.

وی با بیان اینکه این طرح ابتکار اداره کل کتابخانه های استان گیلان است و به منظور جمع آوری کتاب‌های خوانده شده و فرسوده مردم اجرا می‌شود، افزود: این منابع پس از جمع آوری و تبدیل آن به کتاب‌های جدید و روزآمد ضمن ارسال به کتابخانه های عمومی در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار می‌گیرد.

کرمی همچنین ادامه داد: در این پویش کتابداران کتابخانه های عمومی استان به عنوان مشاوران امین نقش کلیدی در اطلاع رسانی و جمع آوری کتاب‌های اهدایی مراجعان اعم از منابع درسی و کمک درسی فرسوده یا تاریخ گذشته بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه پویش استانی «هر کتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» از اول هفته جاری به میزبانی ۸۵ کتابخانه در سراسر استان گیلان آغاز شده است، گفت: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، حامیان کتاب و خیران کتابخانه ها می‌توانند جهت پیوستن به این پویش استانی و ارسال کتاب‌های خوانده شده خود ضمن تماس با نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت و یا تماس با شماره تلفن ۳۳۲۶۴۹۷۶ داخلی (۱۴۳) در جریان چگونگی اجرای طرح قرار بگیرند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان اضافه کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه این پویش انتقال کتاب‌های فرسوده و یا خوانده شده اهدا کنندگان کتاب در این پویش به میزان بیش از ۵۰ جلد با ارسال وسیله نقلیه توسط کتابخانه های عمومی استان گیلان انجام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار