کد خبر : 3613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

پیام تشکر و قدردانی سردار آقازاده از حضور حماسی مردم رشت در انتخابات

پیام تشکر و قدردانی سردار آقازاده از حضور حماسی مردم رشت در انتخابات

مطمئنا” مردم با فرهنگ وآگاه وشریف شهرستان رشت وبخش های تابعه با حضور حماسه گونه و اعتماد به اینجانب بار دیگر ثابت خواهند کرد که برای پیشرفت وعظمت ایران اسلامی ثابت قدم هستند.

به گزارش “درگیلان”، پس از اعلام نتایج شماره آرای داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت سردار سیدعلی آقازاده که به همت مردم ولایتمدار رشت به دور دوم انتخابات مجلس دهم راه یافته طی بیانیه ای از مردم شهرستان رشت تشکر کرد ،متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دگر بار همچون همیشه باید جبهه سپاس به درگاه خدای متعال سائید و از اعماق جان حمد و سپاس بی‌حد و حصر الهی را به‌جا آورد که به مردم مومن، بصیر و فهیم گیلان توفیق عنایت فرمود تا حماسه باشکوه خود را درهفتم اسفند ۹۴ به منصه ظهور برسانند. بدون شک در صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه‌ای عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی جز با عنایت خداوند منان و الطاف کریمانه معصومین علیهم‌السلام شدنی نبود، یقینا پیروز این حماسه بزرگ ملت رشید ایران سرافراز و شکست‌ خورده‌ اصلی، دشمنان امت اسلامی‌اند.
آری پیروز حقیقی این اتنخابات ملت بزرگ وهمیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی هستند.
اینجانب بر خود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور آگاهانه، مردم شریف رشت،کوچصفهان ،لولمان، سنگر ، خمام ،خشکبیجار و لشت نشا  را در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ابراز داشته و سلامتی و سعادت مردم بصیر و فرهنگی و ولایت مدار شهرستان رشت را از خداوند منان خواهانم.
مطمئنا” مردم با فرهنگ وآگاه وشریف شهرستان رشت  وبخش های تابعه با حضور حماسه گونه و اعتماد به اینجانب بار دیگر ثابت خواهند کرد که برای پیشرفت وعظمت ایران اسلامی ثابت قدم هستند.

خدمتگرارمردم سردار سید علی آقازاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , 10 اسفند 1394 - 21:56

سلام احسنت بر سردار آقازاده قطعا پیروزی سردار مردمبا رای پاکوسالم پشت شما هستن. پیروزی خون بر شمشیر قطعی است…

رفتن به نوار ابزار