کد خبر : 44573
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398- 20: 19

پیام مدیرعامل هلال احمر گیلان به مناسبت “روز جهانی داوطلب”

پیام مدیرعامل هلال احمر گیلان به مناسبت “روز جهانی داوطلب”

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر ماه “روز جهانی داوطلب”پیامی صادر کرد.

به گزارش گیلانستان مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر ماه “روز جهانی داوطلب”در پیامی نوشت:

“روز جهانی داوطلب”، فرصت مناسبی است برای توسعه و ترویج فرهنگ فعالیتهای داوطلبانه، خدمات انساندوستانه و مشارکت مردمی در امور خیرخواهانه، سخن از داوطلب، وصف کسانی است که همنوا، آهنگ دلنواز زندگی و نیکوکاری را در جامعه می سرایند.
کسانی که بدون هیچ چشمداشتی، وقت گرانبار و توان و تجارب خویش را در راه نیل به اهداف والای انسان دوستی صرف کرده و ما را برای داشتن ایرانی سالم و سرافراز یاری می رسانند. عزیزانی که در دشوارترین و ضروری ترین شرایط، یاور ما در جمعیت هلال احمر بوده و هستند و ما و همه افراد آسیب دیده یا آسیب پذیر، مرهون سعی و تلاش و نیات خیر و انساندوستانه آنها در همه اعصار بوده ایم.
بی تردید هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای بشریت متصور نیست و داوطلبان تنها کسانی هستند که این هدف را با دل و جان به ظهور می رسانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت “روز جهانی داوطلب” مزین به شعار” برای آینده ای فراگیر داوطلب شو”، با ارج نهادن به زحمات و تلاش های همه جوانان عضو، داوطلبان، خیرین، امدادگران و نجاتگران سخت کوش و بی ادعای جمعیت هلال احمر استان، سلامتی و توفیق روزافزون همگی را در تحقق اصول و اهداف والا و انساندوستانه جمعیت، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

مهدی ولی پور
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار