کد خبر : 28031
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مرداد 1397- 14: 20

پیام پلاکارد مدرسه فیضیه قم اذعان به دست داشتن در مرگ هاشمی بود!!

پیام پلاکارد مدرسه فیضیه قم اذعان به دست داشتن در مرگ هاشمی بود!!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گویی درباره حواشی به وجود امده در مدارس تجمع مدرسه فیضیه قم گفت : اولین نکته در این بین ماهیت این تجمع است که قانونی بوده یا غیرقانونی؟!

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گویی درباره حواشی به وجود امده در مدارس تجمع مدرسه فیضیه قم گفت : اولین نکته در این بین ماهیت این تجمع است که قانونی بوده یا غیرقانونی؟!

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی در ادامه این مطلب افزود: اگر این تجمعات قانونی بوده یعنی برگزار کننده مجوز گرفته است و امروز باید پاسخگوی شعارها و پلاکاردها باشد، اگر غیرقانونی است باید با آن ها برخورد شود.

وی ادامه داد: اگر این مراسم قانونی است متولی مدرسه فیضیه باید پاسخگو باشد و اگر غیرقانونی بوده از اساس چرا اجازه داده است که این مراسم برگزار شود.

نماینده مردم رشت در مجلس همچنین تصریح کرد: در این مراسم شعارهایی داده شده است که امنیت ملی را به مخاطره انداخته است.

وی ادامه داد: از محتوای این پالاکارد اینگونه برداشت می شود که در جریان مرگ آقای هاشمی دخالت هایی داشته اند، با این اوصاف چرا دستگاه های امنیتی و قضایی سکوت کرده است.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تصریح کرد: این ادبیات تهدید همه مسئولان است و برای من سوال است چرا فقط یک گروه خاص می توانند شعار دهند و پلاکارد بالا ببرند و هر چه می خواهند بگویند؟

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد: این سوالات در اذهان عمومی وجود دارد و باید به ان ها پاسخ داده شود./ خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار