کد خبر : 26136
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397- 52: 18

پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا تمام برنامه‌های اسرائیل با شکست مواجه شود

پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا تمام برنامه‌های اسرائیل با شکست مواجه شود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: امروز اسرائیل قدرت حمله به لبنان را ندارد زیرا از توان موشکی حزب‌الله با خبر است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در رشت اظهار داشت: انگلیس و آمریکا طی ۱۵۰ سال در تلاش هستند تا منطقه خاورمیانه را تصرف کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه کشورهای استعمارگر در گام نخست به دنبال تجزیه کشورهای مسلمان هستند ابراز داشت: اما موفق شدند این نقشه خود را در قبال برخی کشورها اجرایی کنند.

سعیدی مذهب‌سازی را یکی دیگر از برنامه‌های کشورهای استکباری برای تصرف خاورمیانه دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد مذهب جعلی وهابیت نخستین گام اجرایی در این حوزه بود.

وی با بیان اینکه امروز مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و وهابیت اسرائیلی به منطقه غرب آسیا جنگ زده است ابراز داشت: نخستین هدف این کشورها از تصرف منطقه غرب آسیا تشکیل حکومت “نیل تا فرات” است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا جلوگیری از خیزش‌های اسلامی را یکی دیگر از اهداف کشورهای استکباری در راستای تصرف منطقه خاورمیانه دانست و گفت: این کشورها می‌دانستند که قیام کشورهای مسلمان می‌تواند به قدرت آنها لطمه وارد کند.

سعیدی با بیان اینکه دستیابی به ذخایر نفتی و زیرزمینی خاورمیانه یکی دیگر از اهداف کشورهای استکباری برای تسلط بر این منطقه است اظهار داشت: در حال حاضر ۵۴۰ میلیارد بشکه ذخیره نفتی در خاورمیانه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل به‌دنبال تشکیل حکومت‌های وابسته به خود در منطقه خاورمیانه بودند گفت: این کشورها بعد از سقوط شوروی خود را همه کاره دنیا دانسته و به دنبال چپاول سرمایه‌های موجود در جهان بودند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا از انقلاب اسلامی به عنوان یک سونامی یاد کرد که تمام معادلات جهانی را برهم زده و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس اصولی تشکیل شده که امام راحل و مقام معظم رهبری با جدیت در راستای تحقق آنها گام برداشته و برمی‌دارند.

سعیدی وی ضمن تشریح اصول اصلی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دفاع از استقلال کشور، استکبارستیزی، دفاع از مستضعفان جهان و دفاع از مظلومان جهان و آرمان‌های فلسطین از جمله اصول اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بر اساس نظریه کارشناسان سیاسی امروز جمهوری اسلامی تنها کشوری است که با جدیت از آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کند افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت آمریکا، ایران را کشوری می‌دانست که می‌تواند قدرت او را در جهان از بین ببرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به نقشه‌های آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی گفت: راه اندازی جنگ‌هایی مانند جنگ بوسنی و هرزگوین، جنگ افغانستان، جنگ غزه و جنگ عراق از جمله اقدامات آمریکا برای لطمه زدن به ایران بود.

سعیدی ایجاد گروه‌های افراطی مانند القاعده، طالبان و داعش را یکی از نقشه‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران دانست و گفت: دولت آمریکا تا سال ۲۰۰۸ تصور می‌کرد که می‌تواند به صورت مستقیم با ایران وارد جنگ شود اما از آن سال به بعد تصمیم گرفت تا با استفاده از جنگ‌های نیابتی علیه ایران اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا در جنگ عراق ۴ هزار تلفات داد خاطرنشان کرد: آمریکا از سال ۲۰۰۸ به بعد کشورهایی مانند عربستان، بحرین و در مقاطعی ترکیه و قطر را وارد آشوب‌های منطقه کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اقدامات کشورهای به ظاهر اسلامی منطقه مانند عربستان را خیانتی به جامعه اسلامی دانست و ابراز داشت: آمریکا در گام بعدی تلاش کرد تا جنگ‌های تمدنی را به جنگ‌های درون تمدنی تبدیل کند.

سعیدی بروز جنگ‌های درون‌تمدنی را عامل تضعیف ارتش‌های کشورهای منطقه مانند ارتش سوریه و عراق دانست و عنوان داشت: جنگ‌های تمدنی سبب اتلاف سرمایه‌های موجود در منطقه شد‌‌‌.

وی با اعلام اینکه پول نفت عربستان در حال حاضر در راستای تحقق اهداف آمریکا هزینه می‌شود خاطرنشان کرد: ایران در گام نخست توانست نقشه بزرگ آمریکا برای اجرای “طرح خاورمیانه بزرگ” را خنثی کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اعلام اینکه آمریکا در تلاش بود تا ابتدا سوریه و سپس عراق و ایران را تحت تصرف خود قرار دهد افزود: نقش نیروهای حزب الله لبنان در خنثی‌سازی طرح خاورمیانه بزرگ غیرقابل انکار است.

سعیدی با تاکید بر اینکه آمریکا می‌خواست با ایجاد داعش عراق و سوریه را از حلقه جبهه مقاومت جدا کند خاطرنشان کرد: ایران توانست عراق سوریه و فلسطین را در این حلقه نگه دارد.

وی با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با تسلط داعش بر کشور عراق اظهار داشت: آمریکا تلاش می‌کرد تا با ایجاد داعش به ایران ضربه وارد کند اما برای این اقدام لازم بود تا ابتدا حرمین شریفین موجود در کشور عراق را تخریب کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ایران در میان جبهه مقاومت توازن قوا ایجاد کرد عنوان داشت: امروز اسرائیل قدرت حمله به لبنان را ندارد زیرا از توان موشکی حزب‌الله با خبر است.

سعیدی با اعلام اینکه امروز فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان صادر شده است ابراز داشت: طی چهار ماه اخیر شاهد بودیم که در انتخابات کشور‌هایی مانند لبنان ونزوئلا و روسیه اهداف جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرده و مردم این کشورها به آمریکا نه گفتند.

وی بومی کردن مقاومت در کشورهای منطقه را یکی از معجزات جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ایران توانست نحوه مقاومت و دفاع از حقوقشان را به کشورهای لبنان غزه و سوریه آموزش دهد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به عمر حدود ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل گفت: اسرائیل ۳۵ سال از عمرش را قبل از پیروزی انقلاب سپری کرد و در همه برنامه‌هایش موفق بوده اما پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا تمام برنامه‌هایش با شکست مواجه شود.

سعیدی با اعلام این که امروز هیچ تفاوتی میان مقام معظم رهبری و امام راحل وجود ندارد تصریح کرد: حمایت ملت ایران از ولایت‌فقیه سبب پایداری حکومت اسلامی شده است و ا‌‌ن‌شاالله این حکومت به حکومت امام زمان(عج) متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس نظریات کارشناسان سیاسی ایران امروز جزء ۴ کشور اصلی سیاستگذار در جهان است عنوان داشت: امروز پایداری نظام اسلامی وابسته به حمایت های مردم است و تاریخ منتظر است تا این موفقیت را با چشم خود ببیند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اعلام اینکه امروز دشمن اصل نظام را هدف قرار گرفته است و حمایت از اصل نظام از اوجب واجبات است گفت: دشمن در تلاش است تا در گام بعد ولایت فقیه و توان دفاعی کشور را تضعیف کند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار