کد خبر : 28283
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397- 10: 20

پیکر پاک “شهید حسن ظاهر گیور” در رشت تشییع می‌شود

پیکر پاک “شهید حسن ظاهر گیور” در رشت تشییع می‌شود

پیکر پاک “شهید حسن ظاهر گیور” جانباز گیلانی بالای ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس صبح شنبه در رشت تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش گیلانستان، روح الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: “حسن ظاهر گیور” از جانبازان بالای ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس که روز گذشته بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید صبح روز شنبه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت تا گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان اعلام کرد: “شهید حسن ظاهر گیور” جانباز بالای ۷۰ درصد گیلانی دارای جراحات سنگین در ناحیه سر و صورت بود و دو چشم خود را در دوران دفاع مقدس و در جنگ حق علیه باطل تقدیم اسلام، انقلاب و مردم ایران کرده بود.

پوراسماعیلی با اشاره یه اینکه شهید ظاهر گیور عضو فدراسیون و از قهرمانان رشته ورزشی پاورلیفتینگ جانبازان بود و در چندین دوره مسابقات بین المللی شرکت کرده و صاحب مقام ورزشی شده بود تصریح کرد: از این شهید والامقام یک فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه “شهید ظاهر گیور” از نیروهای اعزامی سپاه گیلان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که در سال ۶۷ در شلمچه به مقام رفیع جانبازی نائل شده بود افزود: مراسم تشییع پیکر پاک وی ساعت ۹:۳۰ شنبه ۳ شهریورماه بعد از برگزاری مراسم صبحگاه در سپاه ناحیه مرکزی رشت تا گلزار شهدا برگزار می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار