کد خبر : 74118
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400- 40: 9

حجت الاسلام اشکوری در گفتگو با گیلانستان:

چراغ فتنه هنوز خاموش نشده/ تغییر مدیران ناصالح، مطالبه بحق مردم گیلان از مسولان ارشد است

چراغ فتنه هنوز خاموش نشده/ تغییر مدیران ناصالح، مطالبه بحق مردم گیلان از مسولان ارشد است

سخنران حماسه تاریخی ۸ دی رشت گفت: مردم ولایتمدار و عزیز گیلان بدانند هنوز چراغ فتنه کاملا خاموش نشده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با توجه به درپیش بودن ایام سالروز حماسه ۸ و ۹ دی و فتنه ۸۸، با حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان به گفتگو نشستیم که پیرامون آن ایام اظهار داشت: فتنه ۸۸ اگر چه در ظاهر تنها یک اعتراض ساده به نتیجه انتخابات بود اما در باطن یک طرح و نقشه از پیش طراحی شده و یک کودتای مخملی در جهت براندازی نظام بود که رهبر معظم انقلاب در همان آغاز به درستی آن را فتنه نامیدند.

وی بیان داشت : یکی از مهمترین مشخصه های فتنه تلفیق و امتزاج حق و باطل است. به تعبیر زیبای امام علی علیه الاسلام «کَلِمَهُ حَقٍّ یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ» برخی سخن حقی را بر زبان جاری می کنند؛ ولی از آن باطل را اراده می کنند.

سخنران حماسه تاریخی ۸ دی مردم رشت خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب حماسه ۹ دی را یوم الله خواندند و در ضرورت واخوانی فتنه فرمودند: حماسه ۹ دی از آن ایام الله هایی ست که نباید فراموش شود.

حجت الاسلام اشکوری افزود: فتنه گران بعد از حماسه ۹ دی ۸۸ و اعلام وفاداری مردم به نظام و رهبری و در هم کوبیدن بساط آنها به این نتیجه رسیدند که باید وارد فاز تغییر استراتژی از براندازی به تغییر الگوهای رفتاری و ایدئولوژی انقلاب اسلامی بپردازند .‌ لذا میبینیم همان هایی که در سال ۸۸ پیاده نظام آنها در کف خیابان شعار نه غزه نه لبنان سر می داد در ایام تبلیغات انتخاباتی سال ۹۲ به شکلی خزنده و فریبنده، علت مشکلات اقتصادی را عدم ارتباط با آمریکا عنوان کردند و حل تمام مشکلات اقتصادی را به عدم رابطه با کدخدا پیوند زدند.
این جریان سیاسی با کمک رسانه های داخلی و خارجی فضا را به سمتی هدایت نمود تا اینکه توانست
با سرمایه گذاری سنگین در فضای مجازی و طرح برخی وعده های انتخاباتی دروغین ۸ سال بر مسند قدرت قرار گیرد و براندازی را از طریق نارضایتی به واسطه ایجاد مشکلات اقتصادی پیش ببرند و ملت را از نظام و رهبری ناامید و کشور را به ورطه نابودی بکشانند. برای مثال نیما زم مدیر کانال معاند و ضدانقلاب آمد نیوز که اخیرا اعدام شد ، قبل از دستگیری و پس از ناآرامی های سال ۹۶ و ۹۸ عنوان می نماید ما تحلیل داشتیم که اگر دولت روحانی پیروز انتخابات شود مشکلات اقتصادی چند برابر خواهد شد و کشور در آستانه ی انفجار قرار خواهد گرفت ، بنابراین ما با برنامه ریزی قبلی و با اهدافی مشخص از دولت روحانی حمایت کردیم .
اما با همه ی این نقشه ها و توطئه های جریان لیبرال غربگرا و به لطف و کمک الهی و روشنگری های جریان انقلابی و امت وفادار به نظام، مردم توانستند در مقابل همه توطئه ها و تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی، دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی را با سابقه درخشان مدیریتی برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه افزود : مردم ولایتمدار و عزیز گیلان بدانند هنوز چراغ فتنه کاملا خاموش نشده است. برخی عناصر باقی مانده از جریان لیبرال و غربگرا ، می خواهند با تغییر برخی رفتارهای ظاهری در بدنه دولت انقلابی به فرصت سوزی های گذشته ی خود ادامه دهند.

وی همچنین تاکید کرد: نباید حامیان و کارگزاران دولت گذشته با پوشش ها و عناوین مختلف، همچنان در مسند قدرت قرار بگیرند یا ابقا شوند.

حجت الاسلام اشکوری در پایان ضمن دعوت به وحدت و همگرایی همه ی گروه ها و جریان های انقلابی و اصولگرا خاطر نشان کرد: مطالبه بحق مردم و جریان ها و مجموعه های انقلابی گیلان از مسئولین ارشد استان این است که در اصلاح و تغییر مدیران ناصالح و ناکارآمد تسریع و از نیروهای کار آمد ، انقلابی و خوش سابقه برای مدیریت استان استفاده نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

asd سه شنبه , ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

aa

رفتن به نوار ابزار