کد خبر : 53872
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399- 36: 12

سوال گیلانستان از نمایندگان استان؛

چرا رئیس مجمع‌ شما باید حامی منافع تاجگردون در مجلس باشد؟!/ چطور می‌خواهید راه گلوی مفسدین را ببندید؟!

چرا رئیس مجمع‌ شما باید حامی منافع تاجگردون در مجلس باشد؟!/ چطور می‌خواهید راه گلوی مفسدین را ببندید؟!

نماینده ای که همه دغدغه اش بشود تایید یک نماینده فاسد، می تواند راه گلوی مفسدین را ببندد؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بالاخره ، چشم ما به جمال اراده مجلس یازدهم روشن شد و با یک تصمیم انقلابی، مجلس؛ نماینده خاطی و فاسد را که با گردن کشی، روی کرسی نمایندگی جلوس فرموده بودند را از خانه ملت اخراج کرد تا تاریخ ثبت کند که مبارزه با فساد یک اصل است که نمایندگان انقلابی بر آن اصرار نموده و از آن نتیجه گرفتند.

اگر چه امروز همه دلسوزان نظام از ۱۲۸ رای عدم تایید تاجگردون، خوشحالند اما به همان میزان از ۱۰۲ رای موافق در این مجلس انقلابی به شدت نگران و هراسان هستند، مجلسی که به نام انقلابی وارد بهارستان شد و بیش از نصف آن در همان ابتدای کار غیر انقلابی عمل کرد، مجلسی که باید صدای پابرهنگانی باشد که مردم به امیدی آن ها را بر سر کرسی ها نشانده تا دردی از آنان دوا و بدون هیچ تعلق خاطری با فساد مبارزه شود.

البته از این ۱۰۲ نفر خطرناکتر هم وجود دارد، همان ۲۸ نفری که به راحتی از پذیرفتن این مسئولیت بزرگ، شانه خالی کرده و مسئولیت این انتخاب را نپذیرفتند، شاید می ترسیدند که روزی، رایشان برملا شود و آبرویی را که به اصطلاح جمع کرده بودند، از بین برود؛ دوگانه عجیبی است، سرزنش ۱۰۲ نفری که ماهیتشان را نشان دادند یا ۲۸ نفری که از پذیرفتن مسئولیت انتخاب صحیح یا غلط، شانه خالی کرده اند.

اهالی رسانه، در بدو شکل گیری انتخابات، بانگ ما مطالبه میکنمشان، گوش فلک را کر کرده بود، چرا صدایشان در نمی آید؟! رسانه هایی که از شفافیت آرا سخن می گفتند، چرا از نمایندگان استان جویای رای آنها نیستد؟! شنیده ایم که نماینده یکی از شهرستانها که مسئولیت دهان پرکنی هم دارد، برای تاجگردون فقید، آستین بالا زده و برای اخذ رای او، کمر همت بسته بود، نماینده گیلانی، که ناظر تاجگردون در شمارش آرای او باشد چگونه می خواهد با فساد مبارزه کند؟ نماینده ای که همه دغدغه اش بشود تایید یک نماینده فاسد، می تواند راه گلوی مفسدین را ببندد؟! عجیب است که نمایندگان به اصطلاح اصولگرای ما، فلان مسئولیت دهان پرکنی را هم در استان به او دادند؟!

نمایندگان محترمی که بدو ورود به مجلس با امضای شفافیت آرا، حرف از تحول می زدید، لطفا عیار خود را به مردم بشناسانید و رای خود را بلند بلند اعلام کنید، هرچند این آخر کار نیست، در مرحله بعد لطفا اعلام کنید که چرا رئیس مجمعتان باید ناظر آرای تاجگردون در مجلس باشد؟
این اصلا انتظار زیادی نیست، این حق ملت است تا بیش از همیشه، ماهیت نمایندگان منتخب خود را بشناسد، و دلیل گزینش هایشان را بیان کنند، لطفا به مردم خرده نگیرید، مردم برای خلاصی از فلان نماینده، ناگزیر به شعارهای انتخاباتی بهمان نماینده، اعتماد کردند، پس! لطفا مردم را بیش از این چشم انتظار نگذارید، اعلام کنید رایتان به تاجگردون چه بود و بعد بفرمایید رئیس مجمعتان روی چه حسابی نماینده ناظر تاجگردون در مجلس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار