کد خبر : 27320
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397- 47: 22

چرا فردی که از ۴۹ جلسه رسمی شورا ۲۵ غیبت داشته، خود را لایق شهردار شدن می‌داند؟!

چرا فردی که از ۴۹ جلسه رسمی شورا ۲۵ غیبت داشته، خود را لایق شهردار شدن می‌داند؟!

این عضو شورا علاوه بر آنکه از آراء کمی بین شورانشینان برخوردار است، حتی استعلامات و تائیدیه‌های لازم را هم از وزارت کشور و مراجع امنیتی نمی‌تواند کسب کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از اعضای شورای شهر رشت که سالهاست رویای شهردار شدن در سر می‌پروراند و در تمامی بزنگاه‌های انتخاب شهردار، خود را به عنوان یکی از گزینه‌ها تعرفه می‌کند، این‌ بار هم در تلاش برای کسب آرای همکاران خود برای کسب کرسی عالی‌ترین مقام اجرایی شهری می‌باشد.

این‌ درحالی ‌است که وی از مجموع ۴۹ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رشت، ۲۵ جلسه (بیش از ۵۰ درصد) غیبت داشته و تنها ۲۴ جلسه را شرکت کرده است!!

84512

حضور و تفریح در کشورهای خارجی و اروپایی، رفت و آمدهای مکرر به تهران و کرج جهت برپایی مراسم جشن ازدواج، بی‌حوصلگی برای نشستن در جلسات چندساعته و‌… از دلایل و علل این ۲۵ جلسه غیبت بوده است!

وی علاوه بر آنکه از آراء کمی بین شورانشینان برخوردار است، به دلیل اتفاقات و حواشی اخیرش، حتی استعلامات و تائیدیه‌های لازم را هم از وزارت کشور و مراجع امنیتی نمی‌تواند کسب کند.

حال این سوال برای مردم شهر پیش می‌آید که چرا این عضو شورا با داشتن چنین شرایطی، باز هم سودای تکیه زدن بر صندلی شهرداری رشت را در سر دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار