کد خبر : 37966
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 خرداد 1398- 23: 17

گیلانستان گزارش ‌می‌دهد؛

چرا مدعیان ارشد اصولگرایی گیلان مهر سکوت بر دهان زده اند؟!/ آیا تنها کوچکی نژاد باید در وسط میدان باشد؟!

چرا مدعیان ارشد اصولگرایی گیلان مهر سکوت بر دهان زده اند؟!/ آیا تنها کوچکی نژاد باید در وسط میدان باشد؟!

این کناره گیری و ساکت ماندن گویای بی حوصلگی و ناتوانی و عدم درک شرایط روز و بصیرت آنی در قضایای مختلف است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، عده ای از مدعیان و به اصطلاح بزرگان اصولگرایی گیلان که خود را همه کاره و تصمیم گیر اصلی جریان انقلابی و ارزشی استان می دانند و بر این تصور هستند که همگان به ویژه جوانان می بایست از نظرات آنان خصوصا در لیست بندی انتخابات های مختلف پیروی و تمکین کنند، امروز در قضیه سخنرانی یکی از محکومین فتنه ۸۸ در رشت و دفاع تمام قد استاندار و اصلاح طلبان گیلان از این شخص همچنان سکوت پیشه کرده اند.

این کناره گیری و ساکت ماندن در موضوعی که به عقیده جوانان مومن و انقلابی شهر و استان نمیتوان آن را نادیده گرفت و بی خیال از کنار آن رد شد، گویای بی حوصلگی و ناتوانی و عدم درک شرایط روز و بصیرت آنی در قضایای مختلف است.

افراد مورد اشاره که در این گزارش قصد آوردن نام آنان را نداریم، در روزگاری چه در ایام پیروزی انقلاب، چه در ۸ سال دفاع مقدس و حتی چه در فتنه ۸۸ در صحنه دفاع از آرمانها و ارزشهای اسلام و انقلاب بدیهی است که حاضر و نقش آفرین بودند، اما امروزه به علت کهولت سن و مشغله های فکری و ذهنی نشان داده اند دیگر نمی توانند این عرصه را سکانداری کنند؛ به همین دلیل ضرورت نفس تازه دمیدن به جریان اصولگرایی بیش از پیش احساس می شود.

البته نا گفته نماند تنها کسی که حاضر به نشستن و نظاره کردن در قضیه سخنرانی  آذر منصوری نشد، جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بوده که علاوه بر مصاحبه ای کوبنده، در صحن علنی مجلس نیز به وزیر کشور پیرامون رفتارهای استاندار گیلان تذکر داد.

امید است جوانان پر انگیزه و ولایتمدار استان گیلان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث آتش به اختیاری، به پا خیزند و سکانداری جریان انقلابی و ارشی استان را از افراد سالخورده گرفته و ضمن استفاده از تجریات این عزیزان، با قدرت در راستای مطالبات مردم حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار