کد خبر : 25098
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

چطور به کسی که دارای محکومیت قضایی است، مسئولیت می‌دهید؟!

چطور به کسی که دارای محکومیت قضایی است، مسئولیت می‌دهید؟!

امام‌جمعه رحیم‌آباد رودسر گفت: شخصی در محاکم قضایی به جرم قاچاقچی بودن دارای پرونده است و اکنون به‌عنوان مسئولی جایگاهی در یک بخش ‌شده درحالی‌که با چنین وضعیتی نمی‌تواند امانت‌دار کشور و مردم باشد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی حبیبی شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگویی با هشدار به مسئولان اجرایی نسبت به نفوذ سیاسی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی فردی که می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی امانت‌دار کشور و مردم باشد باید صلاحیت داشته باشد.

وی افزود: وزارت اطلاعات باید کوچک‌ترین تردید درباره صلاحیت افراد را منعکس کند و دستگاه‌ها موظف به عمل بر اساس نظر وزارت اطلاعات هستند.

امام‌جمعه رحیم‌آباد در واکنش به انتصاب بعضی افراد در بخش رحیم‌آباد گفت: چطور کسی که دارای محکومیت در محاکم قضایی است به او مسئولیت می‌دهید و بعد می‌گویید در حال حاضر مشکلی ندارد و از حقوق شهروندی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه افراد برای گرفتن مسئولیت باید امانت‌دار و پاک دست باشند تصریح کرد: آیا کسی که در محاکم قضایی دارای پرونده بوده و قاچاقچی بودنش تائید شده تضمینی وجود دارد که وقتی مسئولیت گرفت دوباره دنبال کار قبلی نرود؟

حبیبی با انتقاد از این رویه مسئولیت دادن‌ها در کشور بیان کرد: اگر این روال ادامه یابد فردا باید منتظر مسئولیت گرفتن افراد سارق و دزد هم باشیم و در آن‌وقت می‌مانیم که در وسط کار چه باید کنیم.

امام‌جمعه رحیم‌آباد با اشاره به اینکه تمام تلاشش را برای اینکه افراد فاقد صلاحیت در این بخش دارای مسئولیت نشوند به کار گرفته گفت: از هرکدام از مراکز سؤال می‌کنیم می‌گویند ما نامبرده را تائید نکرده‌ایم اما افراد بالادست تائید کرده‌اند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار