کد خبر : 57234
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399- 23: 21

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

چند نکته خطاب به مدیرکل محترم ارشاد “اسلامی” پیرامون نوازندگی در کافه‌ها و رستوران‌های گیلان

چند نکته خطاب به مدیرکل محترم ارشاد “اسلامی” پیرامون نوازندگی در کافه‌ها و رستوران‌های گیلان

بفرمایید تاکنون چند مورد از قانون گریزی و تخطی رستوران های متخلف در زمینه اجرای موسیقی را به نیروی انتظامی گزارش داده اید؟!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، پس از انتقاد این پایگاه خبری تحلیلی از وضعیت فرهنگی برخی رستوران ها و کافه های استان گیلان و صدور مجوزهای کیلویی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای خوانندگی و موسیقی زنده در آن اماکن، روابط عمومی این اداره با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد:

 

و اما چند سوال و نکته خطاب به مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان:

  1. اینکه پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان از نگاه آن اداره کل بی سواد و بی تخصص قلمداد می‌شود، کاملا طبیعی و بدیهی می باشد چراکه همیشه منتقدین دولت تدبیر و امید افراد بی سواد بوده اند!
  2. از مدیرکلی که طبق وظیفه سازمانی اش باید حامی و پدر رسانه ها باشد ولی پس از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اقدام به تهیه گزارش علیه رسانه های منتقد دولت به دادگستری و در نهایت شکایت می نماید، انتظاری بیش از این نیست که طاقت انتقادی ساده پیرامون وضعیت ناهنجار برخی کافه ها و رستوران ها را نداشته باشد.
  3. فرمودید به تعداد محدودی از رستورانهای سنتی مجوز اجرای موسیقی زنده داده‌اید، حال اگر زحمتی نیست نام این رستورانها را بفرمایید تا مردم بتوانند از موسیقی‌های زنده و سنتی که مورد تایید ارشاد اسلامی است لذت ببرند!
  4. فرمودید در ماه های محرم و صفر “مجوز” صادر نمی شود، ما نیز از این بابت سپاسگزاریم؛ اما آیا آن اماکنی که پیش از این مجوز گرفته اند مجاز به اجرای موسیقی در این شبهای عزاداری هستند؟!
  5. شمایی که گزارش علیه رسانه های منتقد دولت را خوب بلدید، بفرمایید تاکنون چند مورد از قانون گریزی و تخطی رستوران های متخلف در زمینه اجرای موسیقی را به نیروی انتظامی گزارش داده اید؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار