کد خبر : 29318
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397- 39: 16

چند نکته در خصوص خوابی که از چشمان رمضانپور گرفته شد! + تصاویر

چند نکته در خصوص خوابی که از چشمان رمضانپور گرفته شد! + تصاویر

همزمان با بالاگرفتن پویش #فرزندت_کجاست و مطالبه مردمی از مسئولان تا بگویند فرزندشان در کجا ساکن بوده و مشغول چه کاری است، احمد رمضانپور نرگسی گفت: خوشحالی پایان خدمت این سه برادر از یک طرف و نگرانی آنان همانند اشتغال ۶ میلیون جوان بیکار از طرف دیگر خواب را از چشمانم گرفته است. 

به گزارش گیلانستان، همزمان با بالاگرفتن پویش #فرزندت_کجاست و مطالبه مردمی از مسئولان تا بگویند فرزندشان در کجا ساکن بوده و مشغول چه کاری است، احمد رمضانپور نرگسی با انتشار تصویری از فرزند خود با لباس سربازی، نوشت: مسعود هم مثل دو برادر دیگرش مقداد و مجید با افتخار وظیفه ملی خود را انجام داد. خوشحالی پایان خدمت این سه برادر از یک طرف و نگرانی آنان همانند اشتغال ۶ میلیون جوان بیکار از طرف دیگر خواب را از چشمانم گرفته است.

شاید از اظهارات رمضانپور که در آن برای هر سه فرزند پسر خود (مسعود – مقداد – مجید) احساس نگرانی می کند و بلافاصله بعد از آن اشاره به بیکاری ۶ میلیون جوان ایرانی می کند، چنین برداشت شود که مقداد و مجید بیکار بوده و حالا مسعود هم با اتمام خدمت سربازی اش به جمع بیکاران افزوده شده است.

 

در این راستا باید گفت:

 

اولاً بنا به اظهار منابع موثق یکی از فرزندان جناب رمضانپور در سازمان صنعت و معدن مشغول به فعالیت می باشند. خزرآنلاین پیش تر هم در گزارشی از این عضو شورا خواسته بود با توجه به مشکل اشتغال بسیاری از جوانان کشور که از قضا خواب را از چشمان جناب رمضانپور هم گرفته، در خصوص نحوه به کارگیری فرزندش در سازمان صنعت و معدن استان توضیحاتی را ارائه دهد که البته این خواسته تا این لحظه اجابت نشده است.

 

قابل تامل آن که امروز نشستی در دفتر استاندار گیلان با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور برگزار شد که مدیرکل صنعت و معدن استان گیلان و برخی مسئولان استانداری گیلان و دستگاه های همسو در آن حاضر بودند. حضور رمضانپور در این نشست جالب توجه است!

 

با جستجوی ساده ای در فضای مجازی می توان دریافت که خوشبختانه مقداد رمضانپور نرگسی از مشکل بیکاری رنج نمی برد چرا که مهندس عمران و عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان است. همچنین گفته می شود داماد جناب رمضانپور هم به همراه دختر ایشان در آمریکا سکونت دارند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار