کد خبر : 39549
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

نماینده مردم رشت در مجلس:

چهارتا پنج نفر نیروی قوی بومی در گیلان شرایط استاندار شدن را دارند/ پیگیری مجدانه نمایندگان گیلان در انتخاب استاندار بومی

چهارتا پنج نفر نیروی قوی بومی در گیلان شرایط استاندار شدن را دارند/ پیگیری مجدانه نمایندگان گیلان در انتخاب استاندار بومی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم انتخاب استاندار بومی و آگاه به ظرفیت‌های استان گفت: اگر وزیر کشور دوباره بدون در نظر گرفتن منافع گیلان، استاندار غیربومی را در استان حاکم کند طبق وظیفه نمایندگی خود مقاومت می‌کنم.

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی‌نژاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت انتخاب استاندار بومی برای گیلان اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم رشت به‌صورت مجدانه پیگیر انتخاب استاندار بومی به‌عنوان نماینده دولت در استان خواهم بود.

وی با تأکید بر دغدغه خود پیش از انتخاب استاندار گیلان مبنی بر انتخاب استاندار بومی گفت:  درزمانی که  انتخاب سالاری به‌عنوان استاندار گیلان مطرح بود، به‌هیچ‌عنوان با او ملاقات نکرده و باوجود فشارهایی که برایم ایجاد می‌کردند تا آخرین لحظه حاضر به دیدار با او نشدم، زیرا وی را شایسته استان نمی‌دانستم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم انتخاب استاندار بومی و آگاه به ظرفیت‌های استان افزود: اگر وزیر کشور دوباره بدون در نظر گرفتن منافع گیلان، استاندار غیربومی را در استان حاکم کند طبق وظیفه نمایندگی خود مقاومت می‌کنم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که بعد از انتخاب استاندار، نماینده مردم در جلسات با استاندار شرکت نکند، تصریح کرد: اگرچه در زمان مطرح بودن سالاری به‌عنوان گزینه استاندار تا آخرین لحظه با او ملاقات نکرده‌ام اما بنا به وظیفه نمایندگی خود بعد از انتخاب وی در جلسات مختلف با او حاضرشده و پیگیر مطالبات مردم بودم.

کوچکی‌نژاد با اشاره به شیطنت رسانه‌ای برخی از رسانه‌ها مبنی بر ملاقات کاری وی با سالاری بیان کرد: برخی از رسانه‌ها با شیطنت رسانه‌ای عکس‌های ملاقات کاری با سالاری را منتشر کرده تا دلیلی بر عدم صداقت ادعای من را مطرح کنند، درصورتی‌که عدم ملاقات و پافشاری بر انتخاب نشدن استاندار غیربومی به قبل از انتخاب سالاری برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه چهارتا پنج نفر نیروی قوی بومی در گیلان شرایط استاندار شدن را دارند، افزود: این افراد از جناح‌های مختلفی هستند که با شناخت و آگاهی به ظرفیت استان می‌توانند قدم‌های مؤثری در توسعه استان گیلان بردارند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار