کد خبر : 56115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399- 20: 18

به صورت ویدئو کنفرانس؛

چهارمین اجلاس سراسری مدیران ادارات آموزش و پرورش گیلان برگزار شد

چهارمین اجلاس سراسری مدیران ادارات آموزش و پرورش گیلان برگزار شد

چهارمین اجلاس سراسری مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان گیلان با ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزارت آموزش و پرورش در انزلی برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، محمد رحمتی پیش از ظهر امروز با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش در دهکده ساحلی، اظهار کرد: این جلسه با به صورت ویدئو و کنفرانس برگزار با حضور مهمانان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه راستای هم اندیشی و تجمیع برنامه‌های اجرایی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برگزار شده است، گفت: در این جلسه مواردی همانند آماده سازی مدارس با توجه به شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت و نکات لازم به رؤسای ادارات اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه شرایط چگونگی بازگشایی مدارس با توجه به شرایط سفید، زرد و قرمز کرونایی اعلام شد، افزود: همچنین مواردی در زمینه بهره گیری از شبکه شاد نیز بیان و به رونمایی از نسخه جدید و بروز رسانی شده شاد خبر داده شد.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه در استان گیلان اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای رعایت دستور العمل های بهداشتی و چگونگی حضور دانش آموزان در هر منطقه با توجه به شرایط آن منطقه انجام شده است.

لازم به ذکر است این اجلاس ساعت ۵ عصر امروز با سخنرانی حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار