کد خبر : 51903
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶

با انجام تست کرونا؛

چهار نفر از اعضای باشگاه سپیدرود رشت قرنطینه شدند

چهار نفر از اعضای باشگاه سپیدرود رشت قرنطینه شدند

با انجام تست کرونا توسط باشگاه سپیدرود رشت، چهار نفر از اعضای این باشگاه ناقل بیماری شناخته و قرنطینه شدند.

به گزارش گیلانستان،مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت با اعلام این خبر گفت : انجام تست کرونا از کادر اداری ، اجرایی و تیم فوتبال سپیدرود رشت در سه روز انجام شد که جواب آزمایش افرادی که طی روزهای اول و دوم ( حدود ۵۵ نفر ) اعلام شد که طبق آن، ۱۵ نفر از اعضای این باشگاه کرونا گرفته و هم اینک بهبود یافتند اما چهار نفر دیگر هنوز ناقل بیماری هستند.

رادین دیدار افزود: چهار نفر از اعضای این باشگاه شامل یک بازیکن و سه نفر از اعضای کادر اجرایی و اداری این باشگاه ، هنوز ناقل بیماری هستند و به همین دلیل قرنطینه شده و طبق پروتکل بهداشتی این چهار عضو باشگاه سپیدرود رشت باید دوباره تست کرونا بدهند.

وی ادامه داد: البته تست (آی جی آر) ۱۵ نفر از اعضای باشگاه سپیدرود مثبت بود که این نوع تست، نشان دهنده آنتی بادی در خون فرد بهبود یافته است و بدین معناست که این افراد در گذشته به کرونا مبتلا شدند و سپس بهبود پیدا کردند و در حال حاضر مشکلی از بابت کرونا ندارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان گیلان در همان روزهای ابتدایی درگیر این بیماری بوده و بعضی از اعضای تیم سپیدرود رشت در اسفندماه دچار علائم این بیماری شده بودند اما آن زمان امکان انجام تست های بالینی وجود نداشت.

وی بیان کرد: اما جواب تست های سرولوژی نشان داد که چهار نفر از اعضای باشگاه دارای  (ای جی ام) مثبت هستند که این افراد باید تحت مراقبت و قرنطینه قرار گیرند تا در چند روز آینده دوباره آزمایشات برای تایید یا رد نتایج قبلی بر روی آنها تکرار شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: همچنین جواب آزمایش مولکولی (پی سی آر) تمام اعضای باشگاه تاکنون منفی اعلام شد که نشان دهنده آن است که عفونت فعالی در حال حاضر در این افراد دیده نشده است.

دیدار در ادامه گفت: تعداد تست های انجام شده در روز سوم نیز انجام شد که ۱۴ نفر از سایر اعضای باشگاه تست های خود را پشت سر گذاشتند که اغلب آنان بازیکنان غیربومی بوده و نتایج آنان نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به انجام تست کرونا توسط باشگاه سپیدرود، بازیکنانی که تست آنان منفی اعلام شده از امروز تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت آغاز می کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت باید روز ۳۰ خرداد ماه جاری در دیدار معوقه در رشت برابر تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت که به تیم هوادار تغییر نام یافته، به میدان برود که امیدواریم سرخپوشان رشتی قبل از برگزاری این دیدار، تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته و با آمادگی کامل رو در روی حریف خود قرار گیرند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار