کد خبر : 14281
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396- 38: 18

چه شد که حاجی پور اصلاح طلب، هم‌گام با اصولگرایان شورا رای به برکناری شهردار داد؟!

چه شد که حاجی پور اصلاح طلب، هم‌گام با اصولگرایان شورا رای به برکناری شهردار داد؟!

شایسته است اصولگرایان شورا پاسخ دهند که آیا رای حاجی پور، صرفا نظر شخصی اش بود یا تشکیلات اصلاح طلبان برای هموارسازی مسیر و رسیدن به اهداف اصلی، ایشان را موظف به زدن تیر خلاصی کردند؟!

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، صد و نود و دومین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت در حالی در عمارت مرکزی شورا و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد که دستور کار این جلسه استیضاح سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت بود که در نهایت با ۱۰ رای موافق اعضای شورای شهر وی برکنار شد و کلید شهرداری به  معاون حمل و نقل و امور زیربنایی ثابت قدم تحویل گردید.

افرادی که رای موافق به عزل شهردار رشت دادند آقایان اسماعیل حاجی پور، سیدرضا موسوی روزان، فرهاد شوقی، مجید رجبی، ،حجت جذب، محمود باقری، عباس صابر، مسعود کاظمی، سید امیرحسین علوی و خانم فرانک پیشگر بودند.

در میان این افرادی که همیشه پای ثابت استیضاح و برکناری شهردار بودند نام آقایان حاجی پور و موسوی روزان برای اولین بار در بین استیضاح کنندگان به چشم خورد! موسوی روزان که تاکنون یک انتقاد از ایشان در رسانه ها نسبت به شهردار منتشر نشده و همواره حامی سرسخت ثابت قدم بود، اما امروز در کمال تعجب حامیان شهردار، رای موافق به عزل ثابت قدم داد! هرچند در برخی محافل می گویند که علت این تغییر موضع به عدم حضورش در لیست انتخاباتی شهردار (عقلانیت و توسعه) برای شورای پنجم مربوط می شود!

اما اسماعیل حاجی پور از اصلاح طلبان شاخص شهر رشت که نفر دوم انتخابات شورای پنجم نیز شد، با چرخشی ۱۸۰ درجه نسبت به دوره های قبل، تیر خلاصی را زد و با رای موافق به استیضاح شهردار، منجر به عزل ثابت قدم شد!

در این بین سوالی ذهن مردم را به خود مشغول می کند که چرا حاجی پور اصلاح طلب نیز، هم‌گام با اصولگرایان شورای چهارم رای به برکناری شهردار داد؟!

شایسته است این اصولگرایان شورا پاسخ دهند که آیا رای حاجی پور، صرفا نظر شخصی اش بود یا تشکیلات اصلاح طلبان برای هموارسازی مسیر و رسیدن به اهداف اصلی، ایشان را موظف به زدن تیر خلاصی کردند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار