کد خبر : 17817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396- 44: 17

چه کسی رئیس جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت می شود؟!

چه کسی رئیس جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت می شود؟!

غیر بومی بودن شهردار جدید رشت و عدم آشنایی با پرسنل، کار را برای انتصاب مدیران سخت می کند و این اعضای شورای شهر خواهند بود که در انتصابات نقش آفرینی خواهند کرد!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، با انتخاب شهردار جدید رشت و روی کار آمدن مسعود نصرتی بحث تغییرات در بدنه مدیریتی شهرداری رشت روز به روز داغ تر می شود و پرسنل شهرداری رفته رفته تحولاتی را در مجموعه احساس می کنند.

نصرتی با سابقه بیش از ۲۰ سال در شهرداری و با روحیه پرتلاش، قول رفع مشکلات موجود در رشت و پرداختن به موضوعات اساسی و مهم در کمترین زمان ممکن را داده و مردم هم منتظرند ببینند استارت کارش را چطور و از چه زمانی آغاز می کند.

یکی از راه هایی که نصرتی را به اهدافش زودتر خواهد رساند، چینش مدیران کارآمد، متخصص و متعهد است و این مهم نیازمند انتصاب مدیران جدید در بدنه شهرداری است.

غیر بومی بودن شهردار جدید رشت و عدم آشنایی با پرسنل، کار را برای انتصاب مدیران سخت می کند و این اعضای شورای شهر هستند که در انتصابات نقش آفرینی خواهند کرد!

در بین معاونین، روسای سازمان ها و مدیران مناطق، زمزمه تغییر رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در برخی محافل به گوش می رسد. هرچند عده ای معتقدند علیرضا حسنی همچنان در این پست خواهد ماند ولی گزینه هایی که نامشان شنیده می شود افراد زیر هستند:

 

علیرضا قانع:

قانع کارمند شهرداری، رئیس سابق سازمان فرهنگی ورزشی و مولف کتاب “شوراها در آئینه قوانین” است. وی یکی از فعالان فرهنگی مذهبی شهر حتی پیش از ورودش به شهرداری بوده و در انتخابات شورای پنجم رشت نیز با تعداد ۵۰۹۷ رای از راهیابی به پارلمان شهری بازماند. قانع به دلیل داشتن تجربه ای ۲ ساله در مقام ریاست همین سازمان و برگزاری چندین برنامه در سطح ملی و همچنین ارتباط خوبش با بدنه مساجد و هیئت های مذهبی رشت، به یکی از گزینه های جدی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تبدیل شده است.

 

طاها غلام حضرت حجت:

نام حجت الاسلام و المسلمین طاها “غلام حضرت حجت” را کمتر کسی است که در مساجد و هیئت های مذهبی رشت نشنیده باشد. امام جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر رشت و جوانی فعال و با روحیه و روابط عمومی بالاست.

برگزیده به عنوان جوان نخبه سال ۸۷ ، عضو انجمن شعر و ادب کانون استان گیلان، عضو کمیسیون سیاست و مدیریت ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی کشور، مسئول کانون فرهنگی مذهبی یالثارات الحسین(ع) رشت، عضو هسته ی تفکر سپاه ناحیه رشت در سال ۸۹ و عضو ستاد اربعین شهرداری رشت بخشی از سوابق و کارنامه وی در حوزه فرهنگی است.

ارتباط این طلبه جوان با سید امیرحسین علوی به حدی است که قبل از انتخابات شورا با صدور بیانیه ای به نفع علوی کناره گیری کرد و اکنون نیز که ریاست شورای اسلامی شهر رشت به یار و دوست صمیمی اش رسیده، زمزمه تصدی ریاست وی بر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به گوش می رسد.

 

زینب فلک دوست:

فرزند شهید دوران دفاع مقدس امیر فلکدوست و از پرسنل رسمی شهرداری و فارغ التحصیل رشته نرم افزار است. وی در زمان محمد ابراهیم خلیلی طی حکمی به عنوان رییس کارگزینی شهرداری رشت منصوب و در زمان ثابت قدم نیز معاون اجرایی سازمان میادین میوه و تره بار و مشاور شهردار رشت در امور بانوان شد.

فلکدوست هم کاندیدای انتخابات شورا شده بود و با تعداد ۴۱۵۶ رای نتوانست به عمارت میرزا خلیل راه یابد. از وی به واسطه ارتباطش با برخی اعضای شورا و همچنین تجربه مدیریت در بخش های مختلف شهرداری به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت یاد می شود.

 

علیرضا حسنی:

حسنی رئیس فعلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت می باشد. وی پیش از این سخنگوی شهرداری بوده و سابقه مدیریت ۱۴ ساله در حوزه روابط عمومی شهرداری را در کارنامه دارد و از قدیمی ترین مدیران رسانه ای و فرهنگی گیلان و از مدیران موفق شهرداری رشت است. هرچند ادامه فعالیت کاری حسنی در سازمان فرهنگی ورزشی به دلیل هم تغییر اعضای شورا و هم تغییر شهردار کمی سخت می باشد اما باز هم از وی به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های این مسئولیت می توان نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رشت جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

خانم فلک دوست به چه این پست آخه! لطفا شایعه پراکنی نکنید!!!

بي نام شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

سازمان فرهنگي بسيار به سبك انتخاب و پوشش و آرايش ارتباط دارد. آيا سبك آرايش پر رنگ خانم فلك دوست شيك است؟ از نوع پوشش همسر گزينه ها مي توان به سليقه ي فرد پي برد

رفتن به نوار ابزار