کد خبر : 20070
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396- 51: 12

چپاول گسترده شن و ماسه لنگرود و آسیب رساندن به زمینهای کشاورزان مظلوم؛ با چاشنی سکوت آقای نماینده و فرماندار! + اسناد و تصاویر

چپاول گسترده شن و ماسه لنگرود و آسیب رساندن به زمینهای کشاورزان مظلوم؛ با چاشنی سکوت آقای نماینده و فرماندار! + اسناد و تصاویر

تصاویر و اسنادی را از یک شرکت خواهید دید که علی رغم دریافت تذکرات متعدد از ادارات مربوطه، اما همچنان به برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه شلمانرود لنگرود مشغول می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، موضوع برداشت غیرقانونی یا همان چپاول شن و ماسه از بستر رودخانه های استان گیلان توسط باندهای قدرت و ثروت و با چراغ سبز مسئولین خوش اشتها، این روزها به اخباری طبیعی و آشنا برای مردم تبدیل شده است!

این موضوع که شرق و غرب و مرکز گیلان نمیشناشد و در اکثر رودخانه های استان اتفاق می افتد، صدای مردم آن مناطق مخصوصا کشاورزان را به شدت در آورده است.

در زیر تصاویر و اسنادی را از یک شرکت خواهید دید که علی رغم دریافت تذکرات متعدد از ادارات مربوطه، اما همچنان به برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه شلمانرود لنگرود مشغول می باشد.

نکته قابل تامل در این خصوص سکوت عجیب مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سید رضا جوادپور فرماندار این شهرستان است که موجب شده کشاورزان مظلوم منطقه این سکوت را نوعی حمایت از چپاولگران شن و ماسه قلمداد کنند!

با وجود استشهادهای محلی و نامه نگاری های مختلف مردم مبنی بر اینکه زمینهای کشاورزیشان به دلیل این برداشتهای پی در پی شدیدا در حال آسیب دیدن است، اما تا کنون هیچ نهاد و مسئولی پاسخگوی خواسته بر حق مردم نبوده است.

تصاویر این برداشت غیرقانونی:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار