کد خبر : 7275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

کارگر شهرداری 5 ماه حقوق نگرفته و توان خرید حتی شیرخشک برای فرزندش ندارد ولی مدیری 60 میلیون تومان گرفته است!

کارگر شهرداری 5 ماه حقوق نگرفته و توان خرید حتی شیرخشک برای فرزندش ندارد ولی مدیری 60 میلیون تومان گرفته است!

کارکنان شهرداری از ترس جرات حرف زدن ندارند. چون می دانند فردا کلاسشان تعطیل می شود! پوست دستان کارگران از سرما تکه پاره شده است و حقوق نمی گیرند و شب چله چیزی برای زن و بچه شان نمیتوانستند بخرند! در شهرداری چه خبر است؟

به گزارش گیلانستان، محمود باقری خطیبانی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نسبت به برنامه های پیشنهاد شده از سوی شهرداری رشت برای برگزاری مراسم هفته رشت و جشن روز رشت شدیدا انتقاد کرد.

این عضو شورا در ابتدای سخنان خود گفت: روز رشت، روزی است که کارکنان حقوق های معوقه خود را بگیرند. روز رشت آن روزی است که حقوق و بیمه کارکنان پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: شب چله کارگری گریه می کرد. کارمندی بیمه ندارد. آن وقت می خواهیم برای مراسم هفته رشت اینچنین هزینه کنیم؟

باقری افزود: سازمان فرهنگی هم بدهی های فراوانی دارد. چه معنی دارد میکروفون دستمان بگیریم و تشکر کنیم و جشن بگیریم؟ وقتی چند ماه چند ماه حقوق ها عقب مانده است از کدام جشن روز رشت می گویید؟

foevbu5x

وی لحظاتی بعد در ادامه سخنان خود با تاکید بر دوری از کارهای عوام فریبانه تصریح کرد: بیایید حقوق و مزایای رفتگران و کارگران را بدهید.

محمود باقری در ادامه انتقادات خود با لحنی کنایه وار گفت: البته چند تا از برنامه ها خوب است! دست آقای ثابت قدم درد نکند! بحث کوبیده بزرگ و کیک و کدو… این را برای اعضای شورا حتما زحمت بکشند بگذارند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پوست دستان کارگران از سرما تکه تکه پاره شده است و حقوق نمی گیرند! شب چله چه چیزی برای زن و بچه شان میتوانستند بخرند؟ من بازنشسته حقوق میگیرم و جای دیگر کار می کنم کم آوردم؛ کسی که ۶ ماه حقوق نگرفته است چه وضعی دارد؟

باقری خطیبانی با بیان اینکه برای گرامیداشت روز رشت ۲۰ عدد بنر بزنید گفت: ما دیگر روز رشت نداریم. ما ماتم و غم داریم. چهره ها بر افروخته است. فردی به خاطر نداشتن بیمه دو روز بچه اش را از بیمارستان نتوانسته است بگیرد اما… به خدا باید جواب این مردم و این شهر را بدهیم. اینجا نشستیم چطور می خواهیم جواب بدهیم؟

وی در ادامه اظهار داشت: کدام شهید به چنین برنامه هایی راضی است؟ رفتگر ۴ ماه ۵ ماه حقوق نگیرد… بچه یک کارگر شیرخشک ندارد ۶ روز شیر خشک نداشته و نخورده است. مدیری شصت میلیون تومان برای خودش می گیرد؟ چه خبر است در شهرداری؟

963

باقری ادامه داد: این چه طرح هایی است برای ما می آورید؟ به چند فروشگاه و چند نفر در رشت بدهکاریم؟ ۹ ماه حقوق مربیان ورزشی را نداده اید.

عضو شورای اسلامی شهر رشت خطاب به اعضای شورا گفت: من قصد ندارم دوباره به شورا بیایم اما آنها که قصد دارند بازهم حضور داشته باشند باید جواب کارکنان شهرداری را بدهند.

وی افزود: کارکنان شهرداری از ترس جرات حرف زدن ندارند. چون می دانند فردا کلاسشان تعطیل می شود! یک حراستی سید اولاد پیغمبر، یک نشستی با دو بسیجی و حزب اللهی داشته عزلش می کنند!

محمود باقری با بیان اینکه یک بازنشسته می آید در این شهر برای ما تصمیم می گیرد در ادامه گفت: پس ما در این شهر چه کاره ایم؟ گلوله خوردیم ترکش خوردیم حرف خوردیم از دوستان و از دشمنان خوردیم… سکوت می کنیم یکی بیاید برای ما تصمیم بگیرد و هر کاری کرد کرد؟ اینها چه برنامه ای است به ما می دهید؟

عضو شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تا کی عوام فریبی؟ در این شورا در این چهار سال چه چیزی به دست آوردیم؟ من همه چیز از دست دادم. من ۳۵ سال در این نظام کار می کنم در این چهار سال سخت ترین روزهای زندگی من بود…

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در اظهاراتی تند گفت: به ما می گویند کوتوله اید! ما رای مردم را داریم. چطور برخی به ما می گویند کوتوله؟ ما از دست مردم رای گرفتیم. ۱۵ نفر را کوتوله اعلام می کنند؟! این حرف ها را آن شهردار منطقه نگفته اینها زاییده فکر کسی است که همه ما را مدیریت می کند!

محمود باقری خطاب به علیرضا قانع گفت: شما چرا حرف نمی زنید؟ شما که مسئول روز رشت در سال گذشته بودید…

وی همچنین بیان کرد: به خدا جواب رفتگران را باید بدهیم جواب پاکبانان را باید بدهیم. مگر سه ماه چهار ماه حقوقشان چقدر است؟

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: این حرف ها فایده ندارد… واقعا در این شورا نشستن حیف است… تا کی می خواهیم اینجور چیزها را… فیلم دیگران را… دختری با شال قرمز… شال چیه؟ … تو شهر کوچه پس کوچه این شهر درب و داغان است بعد ما سر مردم را (با این کارها) کلاه می گذاریم؟…

محمود باقری با اشاره به انحراف ۳۰۰ درصدی پیاده راه گفت: بعد از بررسی های شورا، می گویند انحراف نداریم. یعنی شورای چهارم …………

انتهای پیام/ حرف تاره

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار