کد خبر : 55085
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

کانون‌های مساجد گیلان رتبه برتر در رویداد ملی «فهما» شد

کانون‌های مساجد گیلان رتبه برتر در رویداد ملی «فهما» شد

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از کسب رتبه برتر کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در نخستین رویداد ملی فهما در رشته غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به معرفی پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران اظهار داشت: اولین رویداد ملی «فهما» به‌منظور معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران، سال گذشته با مشارکت بیش از ۲۴ هزار کانون در هشت موضوع و ۱۸ عرصه برگزار شد که پس از ارزیابی‌های انجام شده استان قم به‌عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی شد.

 

مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه گیلان در رده هشت استان برتر کشور در رویداد ملی فهما قرار گرفت اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در این رویداد بیش از هفت میلیون و ۶۰۰ هزار امتیاز کسب کردند.

 

وی از کسب رتبه برتر گیلان در رویداد ملی فهما در رشته غنی سازی اوقات فراغت خبرداد و اظهارداشت: استان‌های چهارمحال و بختیاری در رشته «ارتقاء فعالیت‌های قرآن و عترت»، خراسان جنوبی در رشته «شبکه‌سازی و ساماندهی»، هرمزگان در رشته «ارتقاء فعالیت‌های هنری و ادبی کانون‌ها»، تهران در رشته «ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی»، اردبیل در رشته «پاسداشت مناسبت‌های ملی مذهبی»، یزد در رشته «فضای مجازی و رسانه» و اصفهان در رشته «خلاقیت و نوآوری» به عنوان استان‌های هشت گانه و شاخص در این عرصه معرفی شدند.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه گیلان دارای ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری است اعلام کرد: از این مجموع در رویداد فرهنگی فهما ۴۲ کانون فعال منتخب، چهار کانون گیلان شایسته تقدیر و یک کانون مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

 

وی از آغاز دومین دوره این رویداد از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بعد از محرم و صفر و همزمان با هفته وحدت خبر داد و تاکید کرد: انتخاب دومین دوره رویداد پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران نیز با سه شبستان و ۱۲رواق تعریف شده و نزدیک به ۹۰درصد شاخص‌ها شناسایی و انتخاب می‌شود.

 

مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اعلام کرد: کانون‌های مساجد استان تا پایان سال فرصت دارند تا در محورهای تعیین شده با یکدیگر به رقابت بپردازند تا در پایان سال پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران برای سال ۱۴۰۱معرفی شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار