کد خبر : 71565
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

مدیرکل کتابخانه های گیلان:

کتابخانه های گیلان عضو رایگان می پذیرند

کتابخانه های گیلان عضو رایگان می پذیرند

کرمی از اجرای طرح« عضویت رایگان» به مدت سه روزهمزمان با هفته وحدت در گیلان خبرداد.

به گزارش گیلانستان، «پریسا کرمی» با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) از اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های گیلان خبرداد و اظهار کرد: این طرح به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در کلیه کتابخانه‌های استان گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان از اجرای طرح « عضویت رایگان» به مدت سه روز خبر داد و افزود: علاقه مندان و دوستداران کتاب می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ زا امروز تا سوم آبان به عضویت رایگان کتابخانه‌های گیلان در آیند.

وی با بیان اینکه ۸۵ کتابخانه عمومی اجرا کننده طرح مذکور هستند تصریح کرد: کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کرمی با بیان اینکه با عضویت در کتابخانه، اعضا می‌توانند از منابع سایر کتابخانه‌ها نیز بهره گیرند اعلام کرد: این طرح به مناست‌های مختلف در گیلان اجرایی می‌شود تا شرایط آسان عضویت را برای همگان فراهم کند.

وی عضویت در کتابخانه‌‌ها را عاملی مهم در گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه دانست و تاکید کرد: با اجرای چنین طرح‌هایی متقاضیان می‌توانند امکان استفاده از یک میلیون جلد کتاب موجود در کتابخانه‌های استان را داشته باشند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار