کد خبر : 80977
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

خطیب جمعه رشت تاکید کرد:

کسانی که مساجد و قرآن را آتش زدند، باید به اشد مجازات برسند

کسانی که مساجد و قرآن را آتش زدند، باید به اشد مجازات برسند

امام جمعه رشت گفت: مردم هوشیارانه و با بصیرت تمام، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به هتک حرمت اغتشاشگران به مساجد، پرچم ایران و برداشتن حجاب از سر بانوان محجبه اظهار کرد: دشمنان با همه تلاش خود در حال سنگ‌اندازی به عزت ملت و جلوگیری از قدرت ایران است که با بصیرت و هوشیاری مردم، نقشه‌های آنان نقش برآب خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با راهبری و تدبیر امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروری رسید، گفت: پدر و پسر شاهنشاهی، ملت را به نهایت حقارت رسانده بودند و شاه ذلیلانه در برابر قدرت‌های استکباری رفتار می‌کرد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد ملت ایران به جمهوری اسلامی رای دادند و دشمن تا بن دندان مسلح را با مقاومت و ایستادگی هشت‌ساله تحقیر کردند، افزود: دشمنان ایران اسلامی در این سال‌ها توطئه‌های مختلفی را پیش‌روی ملت بزرگ ایران گذاشتند که همه آن‌ها یکی پس از دیگری با بصیرت و هوشیاری ملت ایران نقش بر آب شد و همه بدانند که این نظام اسلامی به آسانی به دست نیامده که با یک حرکت افراد منافق و ساختارشکن از بین برود.

فلاحتی با بیان اینکه غول ابزار رسانه‌ای دنیا در اختیار سازمان وحشی‌صفت آمریکا و صهیونیست‌ها است، تصریح کرد: عمق جنایت و کینه این ۲ قدرت پوشالی انسانی و رسانه دشمن، نسبت به مردم به ویژه مردم ایران بسیار زیاد است چرا که از ۳۰۰ ماهواره تلویزیونی در دنیا ۱۱۶ ماهواره تلویزیونی فقط روی جمهوری اسلامی ایران تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ کانال ماهواره‌ای فارسی‌زبان، سرویس‌دهی رایگان علیه جمهوری اسلامی می‌کنند و دروغ، شایعه، فساد، جرم و آدم کشی را تبلیغ می‌کنند، افزود: منابع انسانی این جنایتکاران و استکبار در واقع ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی، سلطنت‌طلبان، تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی، بهائیان و جاهلان فریب خورده و آنها که از انقلاب اسلامی ضربه خورده‌اند و حالا دنبال جنگ رسانه‌ای هستند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مردم در فضای مسموم رسانه‌ای، پیروز میدان بوده و خود را از اغتشاشگران جدا کردند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چقدر وزین و پرصلابت است که حضور پرشکوه آنان در راهپیمایی، آتش دشمن را خاموش کرده و خواب‌های خیالی آن را به کابوسی ابدی تبدیل می‌کنند.

فلاحتی با بیان اینکه اغتشاشگران به ناموس مسلمانان که همانا قرآن کریم مسجد و حجاب بانوان مسلمان ایرانی بودند هتک حرمت کردند، گفت: مردم هوشیارانه و با بصیرت تمام، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند لذا از قوه قضاییه می‌خواهیم تا قاطعانه با هنجارشکنان برخورد کنند.

وی با بیان اینکه این حکومت اسلامی به آسانی به دست نیامده که با حرکات عده‌ای زالوصفت از بین رود، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و گیلان در این فضای مسموم سرافراز و سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیاری از بازداشت شدگان گیلانی نبوده و از فاسدان جامعه هستند، ابراز نمود: کسانی که مساجد و قرآن خدا را آتش زدند، باید به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه از مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم که مجاهدانه در برابر برهم‌زنندگان نظم همیت ایستادگی کردند، گفت: این مردم، همان مردمی هستند که در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم راه خدا و انقلاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار