کد خبر : 47310
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

رضا عاشری در نشست خبری:

کسانی که میلیاردی در انتخابات هزینه می کنند، مطمئنا به دنبال دزدی در مجلس و پرکردن جیب خود و اطرافیان خواهند بود

کسانی که میلیاردی در انتخابات هزینه می کنند، مطمئنا به دنبال دزدی در مجلس و پرکردن جیب خود و اطرافیان خواهند بود

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر رشت گفت: کسانی که در انتخابات هزینه های میلیاردی میکنند مطمئنا به درد مردم نمیخورند و برای پرکردن جیب خود و اطرافیان و برای دزدی در مجلس می‌روند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، رضا عاشری کاندیدای انتخابات مجلس رشت در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه در دوران خدمتم پله پله و سلسله وار به مسئولیت هایی رسیدم گفت: خوشبختانه مانند خیلی از افراد با زد و بند به مقامی نرسیدم و شبانه روز فعالیت کرده ام.

شهردار سابق منطقه ۵ رشت با اشاره به اینکه من ابتدا باید در انتخابات شورای شهر شرکت میکردم خاطرنشان کرد: طبق براورد های سیاسی باید از شورای شهر ورود میکردم و بعد به مجلس میرفتم اما این لطف دوستان بود که به اینجا رسیدم.

وی با بیان اینکه در شهرداری مشکلاتی وجود دارد افزود: متاسفانه در خیلی از نقاط شهرداری مدیرانی وجود دارد که در حیطه تخصصی آنان نیست.

عاشری با اشاره به وضعیت آسفالت گفت: در شهر رشت ظرفیت هایی وجود دارد که متاسفانه از آن استفاده نمی‌شود.

رضا عاشری با بیان اینکه استان گیلان در رتبه اول از لحاط دریافت رشوه و باند بازی است اظهار کرد: متاسفانه موضوعی بود که در قبال بدهی شهرداری مقداری ماشین آلات سبک و سنگین داده میشد اما آقایان مسئول به خاطر منافع خود امضا نکردند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مجلس از بین بردن شورای شهر است گفت: متاسفانه در کل جهان شورای شهر وجود دارد و واقعا برای شهر کار میکنند اما در شهر رشت جایی است که دور هم جمع می‌شوند و فکری برای خرج کردن پول های میلیاردی شهرداری میکنند.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر رشت از دریافتی نمایندگان مجلس این شهر گفت: هر نماینده رشت ماهانه ۷۰ میلیون تومان از مجلس حقوق دریافت میکنند که میتوانند از مقدار حقوقی که برایشان باقی میماند موارد مورد نیاز استان را برطرف کنند.

رضا عاشری با اشاره به هزینه کرد های میلیاردی در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که در انتخابات هزینه های میلیاردی میکنند مطمئنا به درد مردم نمیخورند و برای پرکردن جیب خود و اطرافیان و برای دزدی در مجلس می‌روند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با شفاف سازی اموال خود اظهار کرد: من با خرید و فروش چند واحد در سال ۹۲ پول ۷۰۰ میلیونی خود را نزدیک به ۲ میلیارد رساندم و سال ۲۰۱۲ ماشین خود را به قیمت ۱۰۸ میلیون خریدم.

شهردار سابق منطقه ۵ رشت با بیان اینکه عده ای هستند که ادعای حزب اللهی بودن دارند اما در عمل می بینیم اینطور نیست گفت: من با همان مقدار درامدی که دارم خمس مال خود را میدهم و بر این عقیده هستم که با پرداخت خمس، مال خود را چندبرابر میکنم.

عاشری با اشاره به اینکه هنوز بودجه ۹۹ تصویب نشده است افزود: هرکسی که از الان وعده های انتخاباتی می‌دهد مطمئن باشید که دروغ میگوید اما من اولین اقدامم مبارزه با مفاسد مالی است که کار بسیار سختی است.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به ائتلاف های موجود اصولگرایان در رشت خاطرنشان کرد: من هرگز میثاق نامه لیست شانا را امضا نکردم و از اول میدانستم که در لیست راهیان گام دوم انقلاب نیز نخواهم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار