کد خبر : 2598
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394- 35: 14

کمک من به سردارآقازاده ادای دین یک سرباز به فرمانده اش است

کمک من به سردارآقازاده ادای دین یک سرباز به فرمانده اش است

برای من رفاقت و همدلی ارزشمندتر و مهمتر از رفتارهای سیاسی است.

به گزارش درگیلان و به نقل از خبرآزاد، محمود باقری خطیبانی، عضو شورای شهر رشت در واکنش به انتقاد برخی رسانه ها از همراهی وی با سردار آقازاده ، کاندیدای اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی رشت گفت : برای من رفاقت و همدلی ارزشمندتر و مهمتر از رفتارهای سیاسی است.

محمود باقری با بیان اینکه افتخار این را دارد که سی و پنج سال  شاگرد سردار آقازاده است، گفت : در زندگی چیزهای زیادی از این بزرگوار آموخته ام و ارادت من به ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست .

این عضو شورا تاکید کرد: اختلاف دیدگاههای سیاسی هیچ گاه برای من مهم تر از رفاقت و همدلی نیست و اینکه یک چهره سیاسی در برحه ای چه تصمیم سیاسی ای اتخاذ کرده است، سوای ارزشگذاری درست یا غلط بودن باعث طرد یک فرد از خانواده ی بزرگ دوستان و همراهان نخواهد شد.

باقری با تاکید بر اینکه حضور خود در شورای شهر ار مدیون کمکهای بیدریغ آقازاده است، اضافه کرد : ایشان بدون هیچ چشم داشتی در تمام ایام انتخابات در ستادهای تبلیغاتی من حضور فعال و غیرقابل انکاری داشتند و با همراهی وی در انتخابات مجلس تنها بخش کوچکی از زحماتش جبران خواهد شد.

این عضو شورا اضافه کرد: در همان روزها همفکران سیاسی و تندروهای برخی جناحها به ایشان انتقاد کردند که باقری اصلاح طلب است چرا برای او فعالیت می کنی و سردار همواره پاسخ دادند که محمود رزمنده است و سوابق جبهه و جنگ دارد.

محمود باقری با تاکید بر حفظ ارزشها و نقش شهدا و جانبازان در بقای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: من در میان کاندیداها از هردوجناح سیاسی دوستان زیادی دارم، اما به احترام روزهای جبهه و جنگ به سردار آقازاده کمک خواهم کرد و این بخشی از ادای دین یک سرباز به فرمانده خود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار