کد خبر : 4398
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

کنایه انتخاباتی مدیرکل استانداری گیلان به میرحسین موسوی!

کنایه انتخاباتی مدیرکل استانداری گیلان به میرحسین موسوی!

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان گفت: اینها فرد محکمی مثل روحانی را در مقابل خود ندیده‌اند. آنها افرادی را در مقابل خود دیدند که وقتی عکس خانمشان را به آنها نشان دادند دست و پایشان لرزید.

به گزارش درگیلان، یک سایت خبری امروز در مطلبی از قول مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان در واکنش به احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نوشت: اینکه آن عده‌ای که از پرداخت‌های ۲۵۰ هزار تومانی یارانه سخن می گویند بتوانند در انتخابات شرکت کنند خوب است. اتفاقاً اگر او را ردصلاحیت نکند و بتواند در انتخابات شرکت کند خوب است. آرزوی ماست که اینگونه افراد در انتخابات شرکت کنند.

قابل تامل آن که پوراوزان در ادامه سخنان خود روحانی را فرد محکمی خواند و افزود: اینها فرد محکمی مثل روحانی را در مقابل خود ندیده‌اند. آنها افرادی را در مقابل خود دیدند که وقتی عکس خانمشان را به آنها نشان دادند دست و پایشان لرزید. آنها کسانی را دیده‌اند که وقتی بی حرمتی به بزرگان جامعه می‌کردند عقب می‌نشستند و می‌ترسیدند.

با توجه به اینکه برخی شعار احمدی نژاد برای حضور در انتخابات 96 را پرداخت یارانه 250 هزار تومانی می خوانند و با یادآوری آن چه در مناظره احمدی نژاد و موسوی قبل از انتخابات 88 اتفاق افتاد، باید گفت ناگزیر منظور پوراوزان از فردی که با نشان دادن تصویر خانمش، دست و پایش لرزید، میرحسین موسوی است./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار