کد خبر : 37540
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398- 45: 10

“کنش مقتدرانه، واکنش منفعلانه”

“کنش مقتدرانه، واکنش منفعلانه”

قطعا حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر در راستای کاهش معضلات اجتماعی موثر است اما شرط آن این است که این فریضه واجب دینی با رعایت شرایط آن انجام شود.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/ علی دارا: “جلوگیری از حجاب اسلامی” کلیدواژه‌ای است که طی سال‌های اخیر توسط دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران بارها بیان شده و هدف آن تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از داخل بدنه کشور است.

دشمن با استفاده از شرایط نامناسب اقتصادی موجود در کشور که نتیجه ناکارآمدی‌های مدیریتی و تحریم‌های ظالمانه است، در تلاش است تا مسئله حجاب را موضوعی کم‌اهمیت و خارج از اولویت‌های کشور معرفی کند و متاسفانه تاکنون نیز موفقیت‌هایی را در این زمینه به دست آورده است.

اما در روزهای اخیر شاهد واکنش شبکه ضد انقلاب صدای آمریکا (VOA) علیه سخنرانی سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان مبنی بر تشکیل تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان بودیم.

بازتاب خبری صحیح و به موقع این بیانات توسط رسانه‌های استان گیلان سبب شد تا مجموعه‌ رسانه‌ای VOA که خود را از غول‌های رسانه‌ای دنیا می‌دانید و از حمایت دولت آمریکا نیز بهره‌مند است در کمتر از ۱۰ ساعت به این کار تمیز رسانه‌ای واکنشی منفعلانه نشان دهد.

این واکنش عجولانه نشان داد که نقشه‌های دشمن برای ترویج بی‌عفتی در استان‌های شمالی کشور به درستی توسط سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار داده شده و آن‌ها بار دیگر در تلاش هستند تا با چنگ زدن به هر ریسمانی از نقش بر آب شدن نقشه‌هایشان جلوگیری کنند.

قطعا حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر در راستای کاهش معضلات اجتماعی موثر است اما شرط آن این است که این فریضه واجب دینی با رعایت شرایط آن انجام شود.

محبت و بیان استدلالات منطقی با لحنی دوستانه و همچنین با رعایت ادب و انصاف سبب می‌شود تا ذهن‌ها و قلب‌هایی که آماده شنیدن سخن حق هستند در مسیر صحیح قرار گرفته و به سوی ساختن جامعه‌ای سعادتمند حرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار