کد خبر : 86910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401- 48: 22

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان:

کودکان و نوجوانان باورمند تکیه‌گاه انقلاب اسلامی هستند

کودکان و نوجوانان باورمند تکیه‌گاه انقلاب اسلامی هستند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با نسل چهارم و پنجم انقلاب رقم می‌خورد، گفت: کودکان و نوجوانان باورمند تکیه‌گاه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گیلانستان، سید جلیل میر عظیمی ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای سلیمانداراب با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با دستان نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب رقم می‌خورد، افزود: آینده کشور در دست این نسل است.

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان به بیانات امام راحل (ره) در سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در این ارتباط که سربازان نظام اسلامی در گهواره‌ها هستند طی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ محقق شد و به یقین فرزندان امروز این دیار نیز در جایگاه‌های مختلف تأثیرگذار یاور و مددکار آینده کشور خواهند بود.

 

وی بر ضرورت ولایت‌پذیری و صیانت از آرمان‌های شهیدان انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: حرکت‌های رو به فردا نیازمند تکیه بر این داشته‌های ارزش‌مند معنوی است.

 

لازم به ذکر است آئین‌های فجر چهل و چهارم کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با تجدید میثاق آینده‌سازان با معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام مقام این دیار آغاز شد.

 

مسجد و گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت نیز پذیرای نسل چهارم و پنجمی‌های انقلاب اسلامی بود.

 

اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری نیز از جمله برنامه‌های آئین یوم الله ۱۲ بهمن، «دکلمه‌خوانی»، «معرفی‌کتاب» و «قصه‌گویی» از بخش‌های دیگر برنامه‌های امروز بود.

 

پخش سرودهای انقلابی و هم‌خوانی سرود «سلام‌فرمانده» و حضور در گلزار شهدای سلیمانداراب رشت، قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار