کد خبر : 39567
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398- 47: 16

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است/ منجیل دارالقرآن نیروی دریایی

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است/ منجیل دارالقرآن نیروی دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است، گفت: مهم‌ترین راهبرد گام دوم انقلاب توجه و تکیه به جوانان مؤمن و انقلابی است.

به گزارش گیلانستان امیر دریادار حسین خانزادی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان «نمای دریا» در سینما زیتون رودبار با بیان اینکه هنر بهترین وسیله برای تبیین فرهنگ اسلامی و بصیرت افزایی است، اظهار کرد: در اولین دوره جشنواره نمای دریا ۱۸ گروه از سراسر کشور شرکت کردند که در نوع خود کم‌نظیر بوده است.

وی با تأکید بر حمایت از ظرفیت‌های فرهنگ و هنر به‌ویژه تئاتر در کشور بیان کرد: هنر بهترین وسیله برای تبیین فرهنگ اسلامی و بصیرت افزایی است که نسبت به این موضوع غفلت شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رویکرد قرآنی مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی‌هاشم منجیل گفت: مرکز آموزشی منجیل دارالقرآن نیروی دریایی است و با توجه به نقش و سهم این مرکز در تربیت نیروهای قرآنی باید به تقویت این ظرفیت پرداخت.

خانزادی تئاتر را بهترین وسیله برای به نمایش درآوردن فرهنگ و تمدن یک جامعه برشمرد و افزود: شیرازه و بطن فرهنگ و تمدن جامعه را می‌توان با تئاتر و هنر متبلور ساخت و اکنون در ابتدای راه ایران تمدن سازی قرار داریم که بسیار قدرتمندتر از گذشته است.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری افزود: مهم‌ترین کلید و راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب توجه و تکیه به جوانان مؤمن و انقلابی است که حضرت آقا به آن تأکید ویژه‌ای داشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است، گفت: جوانان غیور، مؤمن و پاکی در جریان انقلاب پرورش پیدا کردند که آینده از آن همین جوانان است.

اولین جشنواره نمای دریا قوی‌ترین جشنواره ارتش

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز در این مراسم با تأکید بر مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: حضور میدانی در تمام عرصه‌ها از ارتش به‌عنوان نیروی مردمی ساخته است.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی با اشاره به استقبال کم‌نظیر از جشنواره «نمای دریا» افزود: علیرغم اینکه اولین جشنواره تئاتر نیروی دریایی است اما با عملکرد مثبتش به قوی‌ترین و تأثیرگذارترین جشنواره تاریخ ارتش جمهوری اسلامی تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به حضور ۱۸ گروه تئاتر نیروی دریایی ارتش در جشنواره «نمای دریا» گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران ۷۰ گروه فعال تئاتر و ۱۶۰ گروه سرود فعال وجود دارد که در دو سال اخیر تشکیل‌شده است.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره تئاتر نمای دریا، تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین اجرای چندین برنامه شاد و متنوع ماحصل اختتامیه اولین جشنواره کشوری تئاتر نیروی دریایی تحت عنوان «نمای دریا» در سینما زیتون رودبار بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار