کد خبر : 57370
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399- 13: 14

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

گرداندن اراذل و اوباش در رشت شیوه خوبی بوده اما کافی نیست/ لزوم اعمال شدیدترین مجازات

گرداندن اراذل و اوباش در رشت شیوه خوبی بوده اما کافی نیست/ لزوم اعمال شدیدترین مجازات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر ضرورت تعیین اشد مجازات برای مخلان امنیت اجتماعی، گفت: دستگاه قضا با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کند.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده در گفتگویی با اشاره به حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت میان بیماران، اظهار کرد: اقدام ناهنجار چند تن از اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینا، مایه نگرانی شهروندان و وهن چهره فرهنگی و فرهیخته مردم شهرستان رشت شده است.

وی با اشاره به اقدام سریع ناجا در دستگیری برهم زنندگان امنیت و چرخاندن آنها در سطح شهر، گفت: اگرچه چرخاندن اراذل و اوباش در سطح شهر شیوه خوبی برای عبرت آموزی بوده اما کافی نیست.

آقازاده تأکید کرد: باید با اشد مجازات با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد شود تا مایه عبرتی برای کسانی باشد که با اقداماتی از این دست، به فکر قدرت نمایی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از تلاش ناجا برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا دستگاه قضا به وظیفه تاریخی و انقلابی خود عمل کرده و با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

نماینده رشت در مجلس با تأکید بر حمایت مجلس از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلان امنیت جامعه، افزود: از دستگاه قضا می‌خواهیم که شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند اعمال کنند./مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار