کد خبر : 83209
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401- 28: 13

وزیر میراث:

گردشگری حال کشور را خوب می کند

گردشگری حال کشور را خوب می کند

وزیر میراث با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت های گردشگری است، تصریح کرد: قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش ها نیز خوب می شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، عزت الله ضرغامی در گفت وگویی در حاشیه سفر به استان گیلان، با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: اگر گردشگری در کشور ما براساس مزیت های نسبی پا بگیرد، می تواند جایگزین بسیاری از منابع درآمدی باشد.

 

وی در ادامه بخش عمده موانع گردشگری کشور را تاریخی دانست و افزود: متاسفانه در بسیاری از بخش های گردشگری به ویژه زیرساخت ها دچار عقب ماندگی هستیم.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت های گردشگری است، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای رفع موانع گردشگری انجام گرفته و قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش ها نیز خوب می شود.

 

ضرغامی یکی از بخش های مهم گردشگری را گردشگری سلامت دانست و بیان کرد: در کشور ما زمینه های خوبی برای گردشگری سلامت وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان به دلایل مختلف از جمله آب و هوا می تواند مکمل حوزه های درمان و سلامت باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت های گردشگری گیلان به ویژه در بخش جنگل و دریا و کوه و… می تواند گردشگری سلامت را تقویت کند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار