کد خبر : 61553
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399- 23: 17

در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری؛

گزارش استاندار از تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادرات غیرنفتی گیلان طی سال‌جاری/ رویکرد حمایتی دولت از مشاغل آسیب‌دیده ناشی از کرونا استمرار یابد

گزارش استاندار از تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادرات غیرنفتی گیلان طی سال‌جاری/ رویکرد حمایتی دولت از مشاغل آسیب‌دیده ناشی از کرونا استمرار یابد

استاندار گیلان در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری، با اشاره به برنامه صادرات کالاهای غیرنفتی از گیلان، گزارشی از تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادرات غیرنفتی استان طی ۹ ماه سال جاری را بیان داشت و خواستار استمرار رویکرد حمایتی دولت از مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا بویژه حوزه‌های گردشگری و خدمات در استان شد.

به گزارش گیلانستان، دکتر ارسلان زارع در دیدار با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و نیز طرح‌های مهم عمرانی استان ارائه داد.
وی همچنین با اشاره به برنامه صادرات کالاهای غیرنفتی از گیلان، تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادرات غیرنفتی استان طی ۹ ماه سال جاری را یادآور شد.
استاندار گیلان با بیان اینکه حوزه های گردشگری و خدمات، بخش قابل توجهی از اشتغال در استان را اختصاص می دهند که با شیوع کرونا دچار آسیب شده اند، خواستار تداوم حمایت های دولت شد.
دکتر زارع حمایت یارانه ای وزارت جهاد کشاورزی از نوغانداری را نیز مورد تأکید قرار داد و استمرار این رویکرد را موجب احیاء این صنعت در استان خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار