کد خبر : 16002
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396- 09: 18

گزارش تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مهرماه در مجلس قرائت می‌شود

گزارش تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مهرماه در مجلس قرائت می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه بررسی‌های انجام شده در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان در نهایت تا نیمه اول شهریورماه تکمیل و به‌صورت گزارش به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و مهرماه در جلسه علنی قرائت می‌شود.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت مؤسسه کاسپین اظهار داشت: موسسه اعتباری کاسپین در فرصتی که در اختیار دارد و با فروش اموال خود موظف است بدهکاری خود به سپرده‌گذران را پرداخت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس آخرین جلسه‌ای که برگزار شد یک هفته فرصت در اختیار موسسه کاسپین گذاشته شده است که علی‌الحساب با منابعی که در اختیار دارد بخشی از بدهی خود به سپرده‌گذاران را پرداخت کند.

عباسی با تاکید بر دفاع وی از حقوق سپرده‌گذاران موسسه کاسپین بیان کرد: در دفاع از حقوق سپرده‌گذاران تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم مسئولان دولت نیز در پیگیری و پرداخت و هر چه سریع‌تر حق و حقوق سپرده‌گذاران تمام توان خود را به‌کار گیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به آخرین نتایج تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تقریباً پایان یافته است و کارشناسان در حال جمع آوری آخرین مصوبات و بررسی‌های خود هستند.

وی تصریح کرد: گزارشی از نتیجه پیگیری‌های و بررسی‌های انجام شده در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان در نهایت تا نیمه اول شهریورماه  تکمیل و به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود و مهرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به‌صورت گزارش قرائت می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار