کد خبر : 52876
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد؛

گلایه امام جمعه کوچصفهان از عدم حضور نمایندگان رشت و مسئولان قضایی در برنامه‌های مردمی/ باز هم انتخابات می‌شود و فراموش نمی‌کنیم

گلایه امام جمعه کوچصفهان از عدم حضور نمایندگان رشت و مسئولان قضایی در برنامه‌های مردمی/ باز هم انتخابات می‌شود و فراموش نمی‌کنیم

امام جمعه کوچصفهان گفت: متاسفانه از دوم اسفند تا به امروز نمایندگان مجلس در برنامه ها حاضر نمی شوند و باید بدانند باز هم انتخابات میشود و این مردم فراموش نمیکنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی در خطبه‌های نماز جمعه بخش کوچصفهان شهرستان رشت اظهار کرد: اگر در دولت نهم و دهم که در خیلی از روستاهای مناطق محروم خانه عالم ساخته شد مسئولین برای روستاهای کوچصفهان خانه میساختند امروز مبلغان ما دچار مشکل نبودند.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه قضایی کوچصفهان الان ۲ سال هست در برنامه های یادواره شهدا ،نماز جمعه…شرکت نمیکنند، گفت: از آیت الله رئیسی یاد بگیریم در اوج کرونا در بین زندانیان حاضر شد در جمع مردم در دادگستریها ،اماکن مذهبی و… حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه قاطبه قضات ما و دادگستری های ما دست پاک، قانون مدار ،مردمی و…هستند، خاطرنشان کرد: حضرت آقا در حکم انتصاب آیت الله رئیسی مردمی بودن و مبارزه با فساد بدون استثناء را تاکید میکنند.

حجت الاسلام حکیمی افزود: شخصی که به رئیس قوه نزدیک و در بدنه قوه قضائیه بودند را محاکمه کردند و این اعتماد مردم به قوه قضائیه را بیشتر از پیش میکند.

امام جمعه کوچصفهان با انتقاد از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ابراز نمود: متاسفانه از دوم اسفند تا به امروز نمایندگان مجلس در برنامه ها حاضر نمی شوند و باید بدانند باز هم انتخابات میشود و این مردم فراموش نمیکنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان ما هیچکدام داوطلب حضور در کمیسیون فرهنگی نشدند، گفت: مگر نمی دانید که اقتصاد، سیاست و…در گرو فرهنگ است.

حکیمی با انتقاد از مسئولان آب کوچصفهان در مورد کمیت و کیفیت آب اظهار کرد: این را مسئولان پروازی ما درک نمیکنند چون ساکن نیستند.

وی همچنین عملکرد اداره برق را مورد انتقاد قرار داد و افزود: یخچالها ،تلویزیونها و…همه میسوزند مردم در گرما میمانند و حتی پنکه ها هم کار نمیکند. بنده در پاییز سال گذشته گفتم که تا تابستان وقت دارید پیگیری کنید. این گردن آن مسئولی است که پیگیری نکرده است.

امام جمعه کوچصفهان در پایان گفت: ظاهرا در جلسه اخیر فرمانداری قول دادند به زودی پنجاه درصد آن را حل کنند که امیدوارم محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار