کد خبر : 19253
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1396- 11: 18

گیلان به لحاظ امنیت وضعیت قابل قبولی دارد / کاهش ۱۲ درصد وقوع سرقت در گیلان

گیلان به لحاظ امنیت وضعیت قابل قبولی دارد / کاهش ۱۲ درصد وقوع سرقت در گیلان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه گیلان نسبت به دیگر استان های وضعیت امنیتی قابل قبولی دارد گفت: در نیم نخست سال جاری میزان وقوع سرقت در استان ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در گفتگویی با بیان اینکه سطح برخورداری گیلان از امنیت مناسب است اظهار داشت: گیلان به لحاظ امنیت جز استانهای میانی کشور قرار دارد و وضع امنیتی آن خوب است.

وی افزود: کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت، افزایش ۴۵ درصد کشف مواد مخدر، افزایش ۲۰ درصدی کشف سلاح و مهمات و دیگر شاخص‌ها مانند دستگیری اشرار و … نشان می‌دهد که گیلان به لحاظ امنیتی در وضع قابل قبولی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: این اعداد ارقام به کمک مردم و همیاری آنها و همکاری اعضای محترم شورای تأمین حاصل شده است و امیدوارم که وضعیت امنیت بیش از این رو به بهبود باشد.

اسحاقی درباره سرعت عمل پلیس ۱۱۰ ادامه داد: ما باید فوریت‌های پلیسی و اورژانسی را تفکیک کنیم و به مردم در همین خصوص آموزش همگانی دهیم تا عملیات‌ها دقیق‌تر باشد.

وی نرم سرعت عمل ۱۱۰ را در کشور ۱۰ تا ۱۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم سرعت عمل پلیس ۱۱۰ را در استان گیلان بالا ببریم./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار