کد خبر : 6545
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395- 04: 11

گیلان مقام سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور را از آن خود کرد

گیلان مقام سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور را از آن خود کرد

نتایج رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی اعلام شد و تیم استان گیلان موفق شد عنوان سوم این رقابت‌ها در رشته فرنگی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گیلانستان از منطقه آزاد انزلی، در نخستین دور از رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور که در منطقه آزاد انزلی درحال برگزاری است، تیم استان اصفهان در رشته فرنگی قهرمان شد.

در روز دوم رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در پایان نخستین دور از رقابت‌ها، نتایج مسابقات در وزن‌های مختلف اعلام شد.

“ایوب گراوند” از تیم هرمزگان، “مرتضی عنایت” از سیستان و بلوچستان و “علیرضا عبداللهی” از اصفهان در وزن “۵۷ کیلوگرم”، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

“حمیدرضا زارع” از هرمزگان، “محسن گرامی” از اصفهان و “مهدی یونسی‌فر” از کهگیلویه و بویراحمد در وزن “۶۶ کیلوگرم” به ترتیب صاحب عناوین نخست تا سوم شدند.

در وزن “۷۱ کیلوگرم”، “مهران داداشی” از گیلان، “جواد صابری” از اصفهان و “سعید زارع” از هرمزگان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کرده و “محمدغلامی” از سیستان و بلوچستان، “علی رستمی” از اصفهان و “فرید محمدی” از خراسان جنوبی در وزن “۷۵ کیلوگرم” به عناوین برتر دست یافتند.

“هوشنگ خلیلی” از اصفهان، “سعید رسولی” از گیلان و “رحمان علیزاده” از آذربایجان‌غربی در وزن “۸۰ کیلوگرم” به رتبه‌های نخست تا سوم و حسین نوری” از زنجان، “سجاد احمدی” از همدان و “صالح کیان ارثی” از اصفهان عناوین نخست تا سوم وزن “۸۵ کیلوگرم” این رقابت‌ها دست یافتند.

در وزن “۹۸ کیلوگرم” نیز “هژیر ذکاوت” از آذرباییجان غربی، “محمدرضا شمس” از اصفهان و “مسلم گیوی” از همدان عناوین برتر شناخته شدند و “محسن فتاحی” از گیلان، “حمید سرشوق” از اصفهان و “محمدجواد استواری” از سیستان و بلوچستان در وزن “۱۳۰کیلوگرم” به مقام برتر رشته خود دست یافتند.

به‌دنبال این نتایج، تیم‌های اصفهان‌، هرمزگان و گیلان نیز به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم رقابت‌های کشتی کشور در رشته فرنگی را کسب کردند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار