کد خبر : 88461
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان خبر داد؛

گیلان میزبان ۲۸ دوره مسابقات سراسری قرآن روستایی و عشایری کشور

گیلان میزبان ۲۸ دوره مسابقات سراسری قرآن روستایی و عشایری کشور

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان گفت: گیلان میزبان بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری کشور می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام کریم عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری دهه فجر کشور در گیلان، اظهار کرد: گیلان توفیق میزبانی این دوره از مسابقات کشوری را بر عهده دارد که فرصت ارزشمندی برای بهره مندی افراد از این فضای معنوی و قرآنی است.

 

وی با بیان اینکه برپایی محافل قرآنی سرمایه گذاری اخروی است، افزود: اثرات ارزشمند انس با قرآن در لایه‌های زندگی اجتماعی و فردی بر کسی پوشیده نیست.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی این استان، بیان کرد: گیلان در برپایی محافل مذهبی و قرآنی پیشتاز است و برپایی این جشنواره قرآنی در این استان کار بسیار ارزشمندی است.

 

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به حضور داوران ملی و بین‌المللی این دوره از مسابقات، بیان کرد: افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور فعالین قرآنی و مذهبی در روز ۲۲ اسفندماه در گیلان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در دو روز به صورت فشرده با حضور قاریان ممتاز کشوری در گیلان برگزار می‌شود و اختتامیه این همایش با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار