کد خبر : 37737
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

یکهزار و ۴۸۰ کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی در گیلان آماده شد

یکهزار و ۴۸۰ کلاس برای اسکان مسافران فرهنگی در گیلان آماده شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یکهزار و ۴۸۰ کلاس درس برای اسکان مسافران فرهنگی کشور در تابستان امسال آماده شده است.

به گزارش گیلانستان نادر جهان آرای روز چهارشنبه اظهار داشت: این تعداد از کلاس‌ها، در ۱۸۶ مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی کشور در تابستان آماده شده است.

وی افزود: ۱۱ مرکز رفاهی دارای ۱۴۸ سوئیت با ظرفیت ۵۲۳ تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و انزلی با ظرفیت ۵۲۳ تخت میزبان مسافران فرهنگی در تابستان امسال است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره نحوه ثبت نام مدارس تحت پوشش ستاد اسکان بیان داشت: ۷۰ درصد مدارس ستاد اسکان بعد از پایان امتحانات خرداد دانش آموزان، آماده پذیرش حضوری است و متقاضیان ۳۰ درصد ظرفیت مدارس ستاد اسکان هم می‌توانند از ۲۸ خرداد تا نیمه شهریور امسال با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل سفر خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: معرفی پایگاه‌ها و مراکز رفاهی استان به استان‌های کشور، صدور شیوه نامه اسکان به تمامی مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای گیلان، تشکیل تیم‌های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاه‌های مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مسافران تابستانی است.

تابستان پارسال، ۶۲ هزار و ۳۴۲ خانواده به تعداد ۲۲۴ هزار و ۴۳۲ نفر از مراکز تحت پوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

انتهای پیام/ایرنا‏

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار