کد خبر : 74987
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400- 34: 15

عجیب اما واقعی؛

یک عاشق و دلباخته “نوبخت”، گزینه مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی!

یک عاشق و دلباخته “نوبخت”، گزینه مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی!

.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، کمتر کسی در عرصه سیاسی است که از عشق و ارادت محمدباقر باقرزاده مدیرکل فعلی صدا و سیمای مرکز گیلان نسبت به نوبخت معاون رئیس جمهور سابق خبر نداشته باشد، به طوریکه طی سالهای اخیر در خروجی شبکه باران این دلبستگی بسیار نمایان بوده است!

حال از آنجاییکه باقرزاده می‌داند به دلیل عملکرد ضعیفش به زودی باید از خیابان رسالت رشت خداحافظی کند، این‌ روزها به دنبال صندلی جدیدی برای ادامه ریاست خود می‌باشد.

بر همین اساس ابتدا گمان می‌کرد ضرغامی وزیر میراث فرهنگی که سابقه ریاست بر رسانه ملی را دارد، وی را به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی گیلان انتخاب خواهد کرد ولی شخص دیگری فعلا سرپرست شد!

پس از اینکه در میراث فرهنگی به درب بسته خورد. این‌بار شنیده شده جناب باقرزاده در تلاش و رایزنی با پایتخت نشینان برای نشستن بر کرسی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی می‌باشد؛ این درحالیست که وی سابقه یک روز مدیریت در کار عمرانی و اجرایی نیز ندارد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی کار جمعه , ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

سلام با این انتصابات غیر مدیریتی استان نابود ، نابودتر خواهد شد، البته نماینده محلس استانی از این انتصابات ناشایست بدون منافع نیستن !

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ جمعه , ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

سلام این برمیگرده به عین زمان جنگ وقتی عملیات شروع میشد وسط میدان میگفتندعملیات لورفته کارکی بودستون پنجم حال باید بگردیم ببینیم ستون پنجم کیه که باچهره منافقی واردمیدان شده بله برادربه آقایون بگوروزباچوپان گوسفندنچرانندشب گرگهاراصدانکند

رفتن به نوار ابزار