کد خبر : 45989
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

طی ۹ ماهه نخست امسال؛

۱۰۸۰ برنامه در حوزه جوانان توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا شد

۱۰۸۰ برنامه در حوزه جوانان توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از عضویت ۱۲۰ هزار و ۹۶ جوان در این جمعیت خبر داد و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۸۰ برنامه در حوزه جوانان اجرا شده است.

به گزارش گیلانستان مهدی ولی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به مشارکت و حضور جوانان در برنامه‌های جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: حضور جوانان در عرصه‌های امداد و نجات سبب تقویت این حوزه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه فراگیری روزآمد آموزه‌های امدادی و ایجاد نظم و ترتیب در کارها و فعالیت‌های هلال احمر در راستای تسهیل خدمات دهی به مردم از مهم‌ترین انتظارات ما است، گفت: استان گیلان دارای ۵۹۹ کانون جوانان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه این کانون‌ها در شاخه‌های آزاد، غنچه‌های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، روستایی سازماندهی و فعالیت می‌کنند، افزود: ۱۲۰ هزار و ۹۶ جوان عضو جمعیت هلال احمر گیلان هستند.

وی به سرانه جذب اعضای جوان در گیلان اشاره و با بیان اینکه این میزان در این استان ۸۷۰ نفر در ماه است، تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۸۰ برنامه در حوزه جوانان توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا شده است.

ولی پور با بیان اینکه تلاش شده تا در جمعیت هلال احمر استان گیلان بستر و فرصت مناسب برای حضور جوانان فراهم شود، افزود: جوانان به عنوان ارکان اصلی هلال احمر، با آموزش و کسب دانش و مهارت، در فعالیت‌های گروهی مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار