کد خبر : 83005
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401- 15: 18

۱۰ هزار نفر در فعالیت‌های کانون پرورش فکری گیلان شرکت کردند

۱۰ هزار نفر در فعالیت‌های کانون پرورش فکری گیلان شرکت کردند

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان گیلان در گروه سنی چهار تا ۱۸ سال می‌توانند با نامنویسی عضو کانون پرورش فکری شوند، گفت: طی امسال ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان عضو این کانون شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایرنا، اکرم السادات حسینی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این فعالیت‌ها در بخش‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، ادبی، هنری و ورزشی است که هر یک از مراکز فرهنگی، هنری با توجه به ظرفیت‌های خود نسبت به برگزاری این فعالیت‌ها اقدام می کنند.

 

وی با اشاره به نقش مهم مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کودکان و نوجوانان افزود: برنامه‌های کانون با هدف پرورش و شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در سایه اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور برگزار می‌شود.

 

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری گیلان از کودکان و نوجوانان دعوت کرد تا با عضویت در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در شهرستان‌های مختلف استان از برنامه های کانون از جمله فعالیت های کتاب محور بهره‌مند شوند.

 

حسینی با اشاره به آغاز برنامه های هفته کتاب همزمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اظهار داشت: حضور مربیان کانون پرورش فکری گیلان به واحدهای آموزشی به مناسبت هفته کتاب با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی آغاز شده است.

 

وی بیان داشت: معرفی کتاب های مناسب کودک و نوجوان، کاردستی های خلاق در موضوع کتاب، نوشته های ادبی با عنوان یار مهربان از جمله برنامه ها در مدارس توسط مربیان عنوان کرد و افزود: جشن استانی کتاب با هدف معرفی و تجلیل از برگزیدگان گیلان در مرحله استانی و کشوری طی هفته کتاب برگزار خواهد شد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری استان گیلان بیان داشت: توزیع کتاب در مدارس کم برخوردار از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون از برنامه های مهم کانون در هفته کتاب است.

 

هفته کتاب از ۲۱ آبان ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار