کد خبر : 33237
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 بهمن 1397- 51: 11

۱۸۰۰ نفر در گیلان عضو صندوق اعتباری هنر هستند

۱۸۰۰ نفر در گیلان عضو صندوق اعتباری هنر هستند

فاضلی از عضویت یک هزار و ۸۱۰ نفر از استان گیلان در صندوق اعتباری هنر خبر داد.

به گزارش گیلانستان «فیروز فاضلی» با اشاره به عضویت یک هزار و ۸۱۰ نفر از استان گیلان در صندوق اعتباری هنر گفت: این تعداد اعضا در ۹ رسته فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهارکرد: از این تعداد ۲۳۷ نفر روزنامه‌نگار و خبرنگار هستند که از تسهیلات صندوق هنرمندان بهره می‌برند.

 

وی با بیان اینکه ۳۲۱ نفر نیز از فعالان قرآنی استان هستند ادامه داد: ۳۷۳ نفر در بخش تجسمی، ۲۳۴ نفر در موسیقی، ۲۲نفر از کانون‌های مساجد، ۱۰۵ نفر در بخش سینمایی و ۳۴۹ نفر در بخش نمایشی فعالیت دارند.

 

فاضلی با بیان اینکه ۳۸۰ پرونده درخواست عضویت در دست بررسی است تصریح کرد: از این تعداد ۷۹۰ نفر بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: در سال جاری ۳۳۷ عضو صندوق به همراه افراد تحت تکفل خود در مجموع۶۷۱ نفر از خدمات درمان تکمیلی این صندوق بهره برده‌اند.

 

فاضلی در رابطه با تسهیلات پرداختی به هنرمندان بیمه شده افزود: تلاش صندوق بر این است که حق بیمه هنرمندان به بهترین شیوه پرداخت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بیمه تکمیلی، تامین اجتماعی و طرح کمک مستمری، تکریم و طرح تسهیلات رفاهی برای هنرمندان از جمله خدمات بیمه‌ای این صندوق است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار