کد خبر : 36894
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

۲۲ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان حمایت می کنند

۲۲ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین در گیلان حمایت می کنند

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی هستند، گفت: بیش از ۲۲ هزار حامی از ۸ هزار و ۲۶۸ یتیم و فرزند محسنین در گیلان حمایت می کنند.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی با اشاره به اینکه در مجموع ۸ هزار و ۲۶۸ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، گفت: این تعداد یتیم و فرزندان محسنین در مجموع توسط ۲۲ هزار و ۳۶ حامی حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با مشارکت حامیان و خیران مشکلات ایتام و فرزندان محسنین را حل کنیم، افزود: در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است.

اهرابی در ادامه با اشاره به اینکه سه هزار و ۸۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها دارای یک حامی هستند، گفت: با توجه به نیازها و مشکلات این فرزندان کمک یک حامی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای آنها باشد.

اهرابی با بیان اینکه ۱۵۳ نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند، افزود: برای تأمین کمک هزینه درمانی این ایتام و همچنین تهیه دارو نیازمند مشارکت بیشتر نیکوکاران و حامیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ یتیم و فرزند محسنین در استان گیلان فاقد حامی هستند، بیان کرد: امیدواریم با اجرای پویش «من یک حامی هستم» بتوانیم با جذب حامی در راستای رفع نیازهای تحصیلی، درمان و مسکن و معیشت آنها گام برداریم.

گفتنی است نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir یاریگر ایتام و محسنین باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار